|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
beetje into oude metal? zeg maar, die bands die de basis vormden voor het huidige metal geweld? zie hier, een prijsvraag waarmee je een CDtje kan winnen van een aantal bands, CDtje uit de Roadrunner Best of... serie. linkje: http://www.pitfather.com/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=16 edit: even duidelijk neergezet dat het om een prijsvraag gaat [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-12-2003 8:19] |
|
nevermind... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-12-2003 15:43] Bruce Banner |
|
|
|
2X winnen. ik verdubbel mijn inzet. Oud Vuil. |
|
Van HerrHorst mogen redactieleden van andere e-zines niet mee doen GRMBL de GRMBL |
|
is dan serieus iemand daar in geinteresseerd? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik niet.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Ik wil die King Diamond cd |
|
wat kunnen we allemaal winnen dan? |
|
Sheesh wat een domme prijsvraag. Wat heeft die vraag nou met metalkennis te maken? Zenial |
|
quote:Ik neem aan dat je die vraag op Pitfather bedoelt Zenial? |
|
quote:Ja, dat heeft inderdaad niks met metal-kennis te maken.. |
|
Een prijsvvraag heeft niks met kennis te maken want daar is het ook niet voor bedoeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote: vet !... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Normaal gesproken win ik nooit wat |
|
quote: Hey gefeliciteerd! Ik kreeg vanochtend ook een mail dat ik wat gewonnen heb. Nu nog afwachten wat ik krijg. En of ik wat krijg... |
|
Zolang ze die King Diamond CD naar mij sturen vind ik het best [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-12-2003 9:50] |
|
quote: Die mag je van mij hebben. Welke cd's waren er nog meer? Kan er even niets van terug vinden... |
|
quote:Muh...geen idee meer eigenlijk |
|
quote: Even op site Roadrunner Nederland gekeken... In die serie van "best of" zijn cd's uitgegeven van: King Diamond, Mercyful Fate, Madball, Deicide, Life Of Agony, Malevolent Creation, Brujeria. Ik hoop dat ik Malevolent Creation krijg... |
|
King Diamond en Mercyful Fate weet ik zeker, de andere twee zou ik zo niet weten! |
|
Zal je zien dat jullie precies het omgekeerde krijgen , maar buiten dat, gefeliciteerd. Ik heb die King Diamond box al besteld Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote:Die is alleen interessant als je de eerste 3 albums van ze nog niet hebt.. |
|
quote: Dus interessant voor mij... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |