|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Luistert er hier nog iemand naar Avril? 'Let Go' is een vet geniale cd!!! |
|
Geen idee maar ze ziet er wel cute uit I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
mij niet gezien.... dan luister ik nog liever naar mijn eigen zang talent uhum |
|
eng.... Subtiel kamerolifantje |
|
Avril . . . . . . . . . ? |
|
quote: Juist ja! |
|
Wat doet deze bagger onder Heavy Metal? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: ach, laat maar... metalmania.metalhosting.info |
|
Ze is een leijke, pukkelige doos! Maar wat máákt ze een geweldige muziek!! Subtiel kamerolifantje |
|
tortyrduif? waarom open je in godsnaam deze topic net gegeten man Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Avril Roelt!!!! |
|
quote: dont fuck with Avril I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: HELL YEAH! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: uh Hein Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dont fuck with Hein!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ik geloof echt dat het tijd wordt om jou te reanimeren met Bier !!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
glglglglglglglgllll... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Waarom staat dit niet in onzin? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: en? voel je al wat beter?...wat heb je nu over Avril te zeggen ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: neej kijk...het was Britney die maagd wou blijven! of lees je de Yes niet?! |
|
quote: Lekker ding man! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: shit nog maar 3 kratjes naar binnen gieten bij jou , gij ongelovig afvalig kreng! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |