|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wordt aan gewerkt, ik verwacht het deze week af te hebben. |
|
Geweldig I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Kun je niet beter het topic pas openen als het verslag al af is...? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: quote: @Wim -> Jullie spelen tussen kerst en nieuwjaar ook in de gigant, toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: jazeker! Oud Vuil. |
|
quote: Gezellig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-12-2003 22:25] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dat valt nog maar te bezien komt er een tourverslag van ? |
|
quote: Oke, jij gelijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:toch niet die in apeldoorn heh Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: *zucht* nogmaals jazeker. iets niet goed? of onze tmdc wordfuhrer met dit gekwebbel blij is... edit: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1068471 [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 09-12-2003 22:31] Oud Vuil. |
|
Is dit het nieuwe lultopic? Zenial |
|
hoevaak blijven die lui nou een nieuw topic aan maken |
|
Michiel schiet eens op. afschrijven dat ding, en posten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:*tegen scheen schop* Volgens mij gebruiken ze dezelfde marketing-machine als Epica Zo veel mogelijk je naam laten vallen is nooit verkeerd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik zal alvast een gedeelte van het tourverslag voor ze schrijven: "15 nov: We spelen in de Baroeg als voorprogramma voor The Crown. We zijn echt ontzettend goed, alleen het publiek rent en masse naar de bar. Vreemd dat ze bij Textures wel bleven kijken. We spelen het concert van ons leven maar pas nadat we klaar zijn komt het publiek weer terug de zaal in. Ze zijn vast te veel onder de indruk voor een applaus. Na afloop ga ik de zaal in om fans aan te spreken. Door de harde muziek versta ik ze niet echt, alleen hoor ik ze af en toe de woorden 'monotoon' en 'saai' tegen me zeggen. Ik denk dat ze ons tof vonden." Zenial |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 10-12-2003 11:34] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nou ja hun inzet staat buiten kijf maar in de 013 hoorde je het verschil tussen akkoorden ook niet Ik zag de handen over de snaren bewegen maar hoorde steeds hetzelfde "zjshshshshs..." Louter distortion ruis dus. Erg jammer. De mid-tempo stukken waren stukken beter te volgen en erg bangeable. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-12-2003 23:02] |
|
quote: En het stond ook niet te headbangen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hahaha, een tourverslag changed to 'ouwe' |
|
quote: Je moeder. |
|
@zenial: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |