|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een zeer gave band uit Denemarken die werkelijke geniale vuige blackmetal maakt. Wellicht een release op Nordstorm in 2004. Check even de sampletjes op de site, vooral het nummer van de aankomende EP is erg gaaf! http://hornedalmighty.cjb.net/ Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
waar Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Onder downloads? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ok, heb sperma in m'n ogen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Originele naam ook. Lijkt helemaal niet op Hades Almighty Zenial |
|
quote:bruce almighty Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hehehe is goed hoor, je spullen liggen hier op de plank stof te verzamelen Zenial |
|
Dit klinkt zeker lekker! Het doet me af en toe een beetje denken aan Clandestine blaze. Lekker rauw en smerig allemaal. ANTI LIFE BLACK METAL!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
debuutplaat "Black Metal Jesus" is nu uit bij Infernus Rex, check www.hornedalmighty.tk voor enkele geluiden! Deze ga ik morgen meteen bestellen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gister de cd "Black Metal Jesus" en de EP "In the Year of our Horned Lord" binnengekregen! Vette releases! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoe is die Black Metal Jesus vergeleken bij de EP? Moet hem binnekort maar aanschaffen, de cd. |
|
Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hier kijken of ie goed is.... quote: Hier bestellen... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Haha, ja ga ik zeker wel doen, maar ben portomonee verloren dus duurt wel even voor ik weer iets kan bestellen. Is dat je nieuwe mailorder? (In plaats van Nordstorm-productions?) |
|
Die van mij en een vriend ja. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
aantal vraagjes: is Nordstorm nu dood dan? je bent geen/wel onderdeel van Infernus Rex? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geen onderdeel van Infernus. NSP is dood ja. Ik strookte niet meer met mijn opvattingen/gevoel en bovendien groeide het een beetje boven mijn pet uit. Het werd onderhand een part-time baan en ik kan dat niet combineren met mijn studies. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
duidelijkheid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb me dat MP3tje Desecrate the World eens een paar keer beluisterd en dat doet dus echt helemaal geen ene klote. Echt een kutband op het eerste gehoor, maar ik heb dan wel niks anders van ze gehoord, dus ik kan er niet echt een definitief oordeel over vellen. Maar ik denk niet dat ik de rest wel goed vind. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Laatst de nieuwe "The devil's music" CD gekregen, wat een vette plaat!!! Was niet eerder bekend met deze band maar dit knalt HARD!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik vond de vorige vrij standaard (lees: Darkthrone). De nieuwe maar eens checken dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
OUT NOW: IR011 Horned Almighty - The Devil's Music CD "The Devil's Music" shows Horned Almighty ready to conquer the throne of underground black metal once and for all! With the addition of Lüger and Aries, who joined during 2005, the band's sound has evolved and is now more raging and arrogant than ever! The album contains 10 tracks (playing time 37:48min) and comes packed with a killer lay-out! Available now for 11.99 (excl. postage)! To order, go here! mp3s: Discipline of the Almighty The Devil's Music www.infernusrex.com |
|
De nieuwe plaat Necro Spirituals is werkelijk geniaal. ZM, review die zooi! |
|
quote: ik heb em en inderdaad GENIAAL!!! signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |