|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Michael Jackson heeft de pedofilie-scéne aan z'n kant, dat is een grote afnemer |
|
Wow, dit had ik niet verwacht! Rock on!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
INderdaad ongelofelijk 42 miljoen van 1 album, veel grote bands halen dat niet eens met hun hele repertoire! |
|
doen ze goed |
|
Wel grappig dat het juist het eerste album zonder Bon Scott is. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hey we gaan toch niet inhoudelijk worden he |
|
Stel je voor...ik zou eens inhoud hebben... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ja Back in Black is altijd een van de best sellers egweest samen met "highway to hell" en "the razors edge".... In de USA heeft "dirty deeds done dirt cheap" het ook heel erg goed gedaan omdat die lpaat pas in 1983 daar uitgebracht is 3 jaar na het overlijden van Bon Scott en door die Hype zijn er toen gelijk miljoenen van verkocht...maar goed al hun albums zijn platina en vaak multi platina, ik geloof dat ze tegen de 200,000,000 verkocht platen aanzitten wereldwijd |
|
leuk album, maar wist niet dat het zo goed over de toonbank heen vloog, goeie zaak I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: zolang je het maar formuleert in een mening, anders raken mensen in paniek |
|
Gaaf, terecht natuurlijk, hardstikke vet album. Ik zal 'm ook maar eens legaal aanschaffen, zo'n album hoor je gewoon legaal te hebben. |
|
quote: Damn, die gasten zouden dan steenrijk moeten zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ze zijn waarschijnlijk ook steenrijk maar ze lopen er niet mee te koop.. Ze weigeren ook meetsal te evrschijnen bij prijsuitreikingen en dergelijk daarom worden ze ook nooit genomineerd. ze hebben schijt aan MTV en omgekeerd ook, maar dat vind ik nou juist mooi, ze zitten niet zoals andere bekende "metal" bands bij iemand in hun hol! Ze zijn totale ANTI-rocksterren, en dat RULES dat zij nu juist zoveel platen verkopen! |
|
quote: uuuuh...dat zijn ze ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik wil ook steenrijk worden! lekker makkelijk, bediende hier, bediende daar.. |
|
for those who have done some serious rocking: We salute you! |
|
quote: Idd, anti-rocksterren. Je ziet ze echt bij geen enkele gelegenheid. En als ik dan een interview met angus zie, ziet hij er echt uit als een zwerver I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja klopt ze lopen altijd in dezelfde jeans jasjes en t shirts HAHAHA, afgetrapte gympies. Ze zijn in ieder geval zeker niet naar hun miljoenen gaan leven, ik ben ooit eens in Raalte geweest ANGUS woont daar, hij is mete en nederlandse getrouwd maar wist niet waar het huis was, ben stervens benieuwd in wat voor huis ie woont. Ze krijgen ook zelden airplay op MTV...hun videoclips worden steevast genegeerd...op de radio draaien ze het ook weinig misschien bij Arrow Clasisc Rock of radio 3 maar dan heb je het wel gehad... Toch is de Prins van Oranjehal in Utrecht altijd zo uitverkocht...op de stiff upper lip tour kon ik mijn kaartjes buiten voor honderden guldens kwijt..er stonden nog zoveel mensen buiten zonder ticket... |
|
Ik zou ook wel willen weten waar hij woont. Maarja, wat moet je dan als je dat eenmaal weet? Je kan die man moeilijk lastig gaan vallen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
een liefdesbrief sturen! |
|
quote: Goed plan! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik dacht eerst dat hij in Arnhem woonde, of komt daar zn vrouw vandaan? AC/DC is trouwens vaak te zien op de box Thunderstruck Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
achja als Keith Caputo in Diemen woont dan zouden Ac/DC leden best in Arnhem kunnen wonen |
|
Ik zou niet eens weten wat tegen hem te zeggen...misschien een handtekening.... maar zou gewoon wel eens willen zien hoe zijn huis eruitziet enzo, ik zou er niet over denken om hem lastig te gaan vallen... |
|
quote: Wie weet wat voor gespierd lijf er onder dat schoolpak schuilt Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |