|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Psst, reply van 2 jaar geleden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Toneport kopen! Is meteen een audiokaart! 129 euro! Gitaar, Bas, Zang. Multifunctioneel! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat spect0r zei! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Precies. ASIO en de hele handel. Speciale amps voor den bas (ook voor gitaar en preamps voor vocals). Op USB en spotgoedkoop. Van de makers van de PodXT dus degelijke handel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hmm, mal gücken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is die software een beetje gunstig? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, heel simpel opgezet ook. Gewoon grafische weergave van amps, dus zeer begrijpelijk voor muzikanten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@ begrijpelijk voor muzikanten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ach.. het is wel waar "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja zeker, maar ik ben geen muzikant in de zin dat "begrijpelijk voor muzikanten" terecht is Sterker nog, dat amp gedoe enzo zal vast alleen verwarrender zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dank oe! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waarom wel een toneport en geen podXT? de centen? Krijg ik bij die toneport ook een bak met amp-sims en zo, die zooi die ook op een podXT zit? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Jep, de hele handel. Ook uitwisselbaar uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-01-2007 16:13] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik snap het niet helemaal... Er is geen reden meer om een podXT aan te schaffen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Als je het ook live wilt gebruiken dan is een PodXT natuurlijk beter. Maar daar gaat het niet om. Zitten er in een Pod trouwens zang-preamps en een XLR aansluiting? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij wel een XLR aansluiting. Dat van zang preamps weet ik niet. |
|
Toneport is helemaal gericht op de pc-opname, ok thx dude! Als zang-preamp niet op de pod zit dat's dan helemaal een nadeel van de pod... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-01-2007 16:35] |
|
quote: Volgens mij zit er wel een kanaal om de zang doorheen te raggen op een PodXT live, maar geen specifieke zang pre-amp... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Software doel ik op he, dat dat duidelijk is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja. Eerder met den oude pc had ik een kaartje (niet de geluidskaart) erin zitten in welke ik m'n gitaar direkt kon inpluggen. Helaas (hehe) heb ik nu hier 2 nieuwe pc's staan in welke die kaart niet meer past. Kan ik m'n gitaar gewoon in de geluidskaart pluggen? Is daar een verloopstekkertje voor die van grote (gitaar) plug naar een kleine plug gaat welke ik in de mic ingang kan pluggen? Ik kan dat ook gaan opzoeken en enzo, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat mensen me dat hier precies kunnen uitleggen. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 13-09-2007 20:53] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Sansamp Bass d.i "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |