IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Faust Leaves Dissection Vorige pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 06-08-2004 15:33 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Dissection kan heus wel een drummer krijgen die minstens zo goed is als Faust, Zweden heeft genoeg prima muzikanten. Verder blijft het uiteraard een stel idioten die geniale muziek maken...

no text supplied

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-01-2005 11:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Faust maakt vanaf nu deel uit van de uit Oslo komende punkband Bomberos. Hier vervangt hij drummer Einar Sjursø welke het te druk heeft met zijn eigen label Duplicate records en zijn bands Infernö, Lamented Souls en Beyond Dawn.
Verder verzorgt zanger Maniac (ex-Mayhem) hier al vanaf de oprichting van de band de vocalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2005 12:26]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Sater
Usericon van Sater
Posted 03-01-2005 11:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Abbath zat er toch ook in?
En het is toch Motorheadachtige shit?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2005 11:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Punkband?

Goh, benieuwd hoe dat klinkt dan. Zal wel richting hardcore gaan zeker?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hub de Gallier
Posted 03-01-2005 12:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 11:54 schreef Sater het volgende:
Abbath zat er toch ook in?
En het is toch Motorheadachtige shit?
Dat is Bombers waar Abbath de zang en basgitaar bespeelt. Bombers komt uit Bergen waar verder ook Tore van Old Funeral en Desekrator in zit. En dat is inderdaad Motorhead achtige shit ja.(www.bombers.no)
Bomberos komt uit Oslo en speelt pure punk (www.duplicate-records.com)

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2005 12:30]

Hub de Gallier
Posted 03-01-2005 12:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik zie het al, was een 'o' vergeten. Het is dus BomberOs

En het gaat niet richting hardcore maar is echte old school punk die ze maken. Heb zelf de mini-cd gekregen van Einar en die klonk best goed. Beetje Exploited achtige punk. De 7"EP ken ik verder niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2005 12:29]

Sater
Usericon van Sater
Posted 03-01-2005 12:38 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ah ok. Heheh

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2005 12:45 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

jezus wat een kankerkutmuziek zeg... vooral die stompzinnige vocale uitspatting bah bah bah

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

valfar
Usericon van valfar
Posted 03-01-2005 12:46 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

En dan speelt Faust nog in een band samen met Turbonegro leden en Samoth toch?

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2005 12:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Check zijn website zou ik zeggen?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hub de Gallier
Posted 03-01-2005 12:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 12:46 schreef valfar het volgende:
En dan speelt Faust nog in een band samen met Turbonegro leden en Samoth toch?
Met maar 1 Turbonegro lid.
Check www.bard-faust.com en www.scumband.com

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2005 12:59]

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-07-2005 13:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

huh hoe lang heeft faust in dissection gezeten, op de site van dissection en die van faust zelf staat er niets over

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 17-07-2005 16:46 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 3 januari 2005 11:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Verder verzorgt zanger Maniac (ex-Mayhem) hier al vanaf de oprichting van de band de vocalen.

jeez ik ben echt niet up to date! ik wist niet eens dat maniac uit mayhem was! vrijwillig of gedwongen?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-07-2005 21:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Volgens de 'official' mayhem website, www.thetruemayhem.com , is op dit moment ATILLA de zanger bij Mayhem..

Verder het laatste nieuws op die site, van een paar dagen terug:

"The new songs are tending towards a more aggressive and straight in your face kinda expression. Expect 8-10 vicious and disharmonic songs of the purest of Black Metal. More info on when the band enters studio and which etc later, but the album will most likely be recorded early 2006 for a late spring/early summer release. The album is still untitled."

Ik hoop dat er ook weer getourd gaat worden, want het enige optreden wat ik gezien heb, op Wacken, viel me erg tegen, misschien is Atilla een betere frontman...

Hub de Gallier
Posted 17-07-2005 22:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ze hebben al enkele optredens met Atilla gedaan en hij schijnt het goed te doen. Ben benieuwd.
Hier wat fotoos van Atilla met Mayhem 23 maart 2005 te Drammen (Nor).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-07-2005 22:11]

Sater
Usericon van Sater
Posted 18-07-2005 6:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Zingit ie nou weer zo lekker macaber? Of die Aborymkrijsen.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 18-07-2005 9:28 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 17 juli 2005 21:29 schreef Valorian het volgende:
Ik hoop dat er ook weer getourd gaat worden,

Reken daar maar wel op.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com