|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Faust maakt vanaf nu deel uit van de uit Oslo komende punkband Bomberos. Hier vervangt hij drummer Einar Sjursø welke het te druk heeft met zijn eigen label Duplicate records en zijn bands Infernö, Lamented Souls en Beyond Dawn. Verder verzorgt zanger Maniac (ex-Mayhem) hier al vanaf de oprichting van de band de vocalen. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2005 12:26] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Abbath zat er toch ook in? En het is toch Motorheadachtige shit? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Punkband? Goh, benieuwd hoe dat klinkt dan. Zal wel richting hardcore gaan zeker? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Dat is Bombers waar Abbath de zang en basgitaar bespeelt. Bombers komt uit Bergen waar verder ook Tore van Old Funeral en Desekrator in zit. En dat is inderdaad Motorhead achtige shit ja.(www.bombers.no) Bomberos komt uit Oslo en speelt pure punk (www.duplicate-records.com) [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2005 12:30] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zie het al, was een 'o' vergeten. Het is dus BomberOs En het gaat niet richting hardcore maar is echte old school punk die ze maken. Heb zelf de mini-cd gekregen van Einar en die klonk best goed. Beetje Exploited achtige punk. De 7"EP ken ik verder niet. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2005 12:29] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah ok. Heheh one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
jezus wat een kankerkutmuziek zeg... vooral die stompzinnige vocale uitspatting bah bah bah In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
En dan speelt Faust nog in een band samen met Turbonegro leden en Samoth toch? |
|
Check zijn website zou ik zeggen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Met maar 1 Turbonegro lid. Check www.bard-faust.com en www.scumband.com [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-01-2005 12:59] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
huh hoe lang heeft faust in dissection gezeten, op de site van dissection en die van faust zelf staat er niets over ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: jeez ik ben echt niet up to date! ik wist niet eens dat maniac uit mayhem was! vrijwillig of gedwongen? |
|
Volgens de 'official' mayhem website, www.thetruemayhem.com , is op dit moment ATILLA de zanger bij Mayhem.. Verder het laatste nieuws op die site, van een paar dagen terug: "The new songs are tending towards a more aggressive and straight in your face kinda expression. Expect 8-10 vicious and disharmonic songs of the purest of Black Metal. More info on when the band enters studio and which etc later, but the album will most likely be recorded early 2006 for a late spring/early summer release. The album is still untitled." Ik hoop dat er ook weer getourd gaat worden, want het enige optreden wat ik gezien heb, op Wacken, viel me erg tegen, misschien is Atilla een betere frontman... |
|
Ze hebben al enkele optredens met Atilla gedaan en hij schijnt het goed te doen. Ben benieuwd. Hier wat fotoos van Atilla met Mayhem 23 maart 2005 te Drammen (Nor). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-07-2005 22:11] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zingit ie nou weer zo lekker macaber? Of die Aborymkrijsen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Reken daar maar wel op. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |