|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja.. de griepgolf.. had ik ook nog last van... maar nu weer beter.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hoe was het? Had graag willen komen, maar mn bankrekening laat het momenteel niet echt toe.. my reply crew --> sick of you! |
|
het was ubergeniaalgeweldiggaafvetstoer en vooral erg hard en lomp maar de mannetjes opt podium hebben hun best wel gedaan alleen jammer dat het geluid bij cliteater en fubar zo naar stront klonk... maar goed... hebbe we dus weer te danken aande apen van de blubhal! |
|
quote: als de bands gewoon op tijd waren gewest hadden ze een goede soundcheck kunnen doen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb het goed naar mn zin gehad. Alleen snap ik niet dat er nog steeds geen dooie zijn gevallen door die trap naar boven (en vooral naar onder) backstage! Niet te doen in beschonken toestand Ik begreep dat bij ons het geluid niet verkeerd was. Bij Fubar was dat idd wat minder, maar het beukte evengoed! Volgende week zaterdag op herhaling in Bladel! http://www.suppository.nl/afbeeldingen/pictures/flyers/flyer20122003.jpg Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
alhoewel er weinig mensen waren was eht idd een geniale grind avond.. de bands waren vet, het bier was koud en de sfeer was puik! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hmmm het was niet echt mijn ding, maar ach. Altijd in voor nieuwe dingen volgende week britney. Trouwens wel heel erg orgineel die gast in dat ninja pak. (z'n paaldans act was ook geslaagd) I am the 1%. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |