|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
United we stand, devided wel fall.. METAL FOREVER!! hehe, gelukkig dat ze dat nummer hebben gespeeld.. heb ik toch niet voor niks zo'n klote eind afgelegd. |
|
Gelukkig had die zen leren tokje nog aan met tanga... Van die ehh 'vrouwen' werd ik ook weer eens een end bijna impotent zeg. Volgens mij geilt die donkere ook een beetje heel veel TE erg op zichzelf... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Denk je alles gehad te hebben wordt je nog effe snel bij de trein aangerand ook Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: En lekker dat je het vond I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hou op..hij heeft het er nu nog over..ik kan wel inpakken Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik haat samenzweringen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
En ik haat smurven Ontopic maar weer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Demonizer ook in Vera - Groningen a.s. vrijdag! met Katafalk en Flesh Made Sin! |
|
Alle bands waren uistekend. (Bij Seth duurde het even voordat ze goed bezig waren.) Vooral GOD was ouderwets hakwerk zoals het moet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
HAAL WEG!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Vette foto toch? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ehh als je van Twisted Sister houdt wel ja... Kom op man.. die make-up! Zefs meneer MM ziet er nog mannelijker uit dan Pipo de Desire zanger [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 15-12-2003 20:02] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Verschil is alleen dat de muziek van GOD vele malen beters is dan die homo's. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:wie is hier de homo? onnozel kalf Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
@IronGlory: Was jij er nou nog? Ik heb je niet gezien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:neen ik lag smorgens in coma die morgen, zelfs schoppen lukte niet wel spijtig ik zag't goed zitten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Uhh MM staat bekent om zijn uber homo gedrag en bouwvakkers met sletterige make up is ook niet echt mannelijk. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
De muziek klonk hardstikke goed, en daar gaat het om. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
MM? |
|
Nee, Goddess Of Desire. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Neeneenee...wie of wat is MM? |
|
Marilyn Manson. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-12-2003 20:06] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |