|
Auteur: |
|
|
Ze hebben één tof nummer, 'In Darkness' ofzoiets, maar voor de rest vind ik ze maar niks, vooral vocals zijn mottig. |
|
Heerschende band.. Ik heb er 2 CDs van in de kast staan.. |
|
Hehe ach die vocals moet je even aan wennen. Voor de rest is het erg heerschend!!! Zenial |
|
jeuz, bestaan die nog ja! Ik geloof dat m'n broertje ooit ...and Death Smiled had, maar het sprak mij niet echt aan, ik vond het saai. |
|
Hun nieuwere werk is een stuk beter, je zou het echt eens moeten luisteren!!! Zenial |
|
quote: ja idd., ik kende het nummer vanop de "darkness we feel" sampler en heb toen naar aanleiding daarvan eens hun andere werk geprobeerd maar vond er ook niets aan. (Latere cd's kunnen uiteraard beter zijn ...) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik heb ergens ...and death smiled liggen; leuk (..I defy your god to be more high than mine..), maar zwaar onder de indruk ben ik nooit geweest; is deze band niet steeds matter geworden met gewone zang enzo? bleuh... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Euhm nee absoluut niet!!! Er wordt af en toe wat gepraat maar zeker niet gewoon gezongen! Zenial |
|
de band bestaat al vanaf eind 80's, en mas van samael heeft er in de begindagen zelfs nog in gespeeld (en z'n broer was er jarenlang drummer)... qua stijl leken ze ook altijd wel enigszins op samael. ik vond ze altijd wel aardig, maar ben ze wel een beetje uit het oog verloren als band. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
heeft iemand 'the just law' nog ergens in een stoffig hoekje liggen? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik niet iig. Vond die ook niet zo gaaf Zenial |
|
iemand die unity op mp3 heeft en me die ff wil mailen ofzo? ik heb weer eens pc problemen..... dus t downloaden gaat weer lekker.... |
|
ik heb Revenge hier liggen, dubbel. Vond hem dik ok, maar dacht dat ik hem kwijt was, als iemand geïnteresseerd is... Leven die eigenlijk nog? signature |
|
site is http://www.alastis.ch, staat niet veel op behalve (c) 2004 dus da's nog redelijk recent Zenial |
Index / Heavy Metal |