|
Auteur: |
|
|
Niet weer zo'n loserband als Diaboli hoop ik? Je omschrijving klinkt veelbelovend nl. |
|
heerlijke muziek! lekker traag, melancholisch, rustig deprimerend!! gewoon weg lekker!!! I Find That I Am Not There... |
|
website? |
|
I Find That I Am Not There... |
|
www.zenial.nl/html/decoryah.htm natuurlijk! Zenial |
|
dit blijft toch pot jan dikke lekkere muziek zeg! I Find That I Am Not There... |
|
Ja vooral Fall-Dark Waters draai ik nog wel eens. Klassiekertje hehe Zenial |
|
Klinkt gaaf, maar nergens valt er wat te luisteren |
|
Sja, is lastig met een oude band die nooit actief is geweest op internet en die je ook niet meer in cd-winkels tegenkomt. Ik denk dat je in dit uitzonderlijke geval niet rechtstreeks naar de hel gaat als je er met P2P-software wat van download... Zenial |
|
quote: Dat denk ik ook niet, God maakt vast een uitzondering. Maarja, moet het er wel op staan natuurlijk en dat deed het net niet Edut: Hoeraaaaa, lieve msnertjes.. Klinkt gaaf dit ja! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-05-2007 10:51] |
|
Klinkt als? |
|
Doet me beetje denken aan Dead Can Dance, Chamber.. dat straatje maar dan met meer gitaar erin. Beetje dat dromerige. Ik vind het lekker klinken in ieder geval, maarre doom.. dit? Hmnee. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-05-2007 11:42] |
|
Hmm was ik al bang voor, doom wordt te vaak verward met gothic .. |
|
quote: Mja er zijn ook zoveel stromingen binnen de muziek. |
|
quote:Klopt, mqaar kan me af en toe behoorlijk aan ergeren dat doom en gothicmetal regelmatig in in zin genoemd worden terwijl er een wezelijk verschil in zit. |
|
Sja, dit is absoluut geen huppelkutjes gothic... Misschien is melancholische atmospherische muziek een beter noemer? absoluut geen gothic, het neigt toch echt meer naar de doom! I Find That I Am Not There... |
Index / Heavy Metal |