|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Metal Church is zeker goed en zeer ondergewaarderd! Komen uit Seattle toch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Metal Church altijd lekker I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja ze komen inderdaad uit Seattle, het enige goede dat er vandaan komt zei ik altijd LOL! Nee, ik vind Queensryche er niet aan kunnen tippen...zeker nu niet meer...en ook Nevermore niet...misschien Sanctuary... |
|
goeie band alleen vond ik masterpiece niet echt super maar het oude werk is dik in orde het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Ik kan de Seattle rock scene toch zeker zeer goed waarderen. Mother Love Bone KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vond die hele grunge beweging vreselijk! METAL CHURCH rules! Ik heb ze nog live gezien in 1994 met Vicious Rumours en KILLERS in de SCUM in KATWIJK. En twee keer na de reunie, in Wacken waren ze echt heel slecht..in de 013 waren ze erg goed! toen kende David wayne zijn teksten tenminste HAHHAHAH |
|
Metal Church heerst!!!! *Ga gelijk "The Dark" opzetten* mijn lievelings MC plaat.... |
|
ja the dark is super idd... |
|
Metal Church?! Was daar nog niet eens een topic voor??? Meatl Church is in een woord: geweldig [late edit] Meer woorden maak ik er niet aan vuil [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 11-12-2003 19:47] FREEZE |
|
nee heb me rot gezocht maar op het woord metal kwamen zowiezo al meer dan 6 pagina's aan hits in de search functie...maar kon niets vinden raar idd, is een mega vette band! Ik hoor dat ze momenteel met een zwaar gereviseerde line up aan een nieuwe plaat aan het sleutelen zijn...alleen Kirk Arrington en Kurdt vanderhoof zitten er nog in geloof ik.... |
|
THE DARK! Vette plaat! Gave band, ik luisterde vanmorgen toevallig nog Ton of bricks Ik, Wil Schuurman |
|
quote: slimmer zoeken doe je op 'church': http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=535766 Ikzelf ken vooral The human factor; de eerste twee platen wel eens gehoord... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hah Metal Church, daar heb ik nog wat van liggen in het stoffige archief genaamd zolder. Weer eens ff opzoeken. Bazzio Attacks!!! |
|
De Metal Church - Metal Church cover door Extreem Eczeem (grinddeath) heerst ook wel fors. |
|
Metal Church - Blessing In Disguise is echt te gek vooral het nummer "Anthem To The Estranged" is meesterlijk... wat een emotie! En die Mike Howe is eigenlijk een betere zanger dan David Wayne... lekker puh Natuurlijk kent iedereen Reverend hier ook met David Wayne op zang. Dat is ook zeker geen verkeerde band. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 10-01-2004 14:02] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het kan mij niet echt boeien, het komt op mij over als meer van hetzelfde. Misschien kan dat ook komen omdat ik maar 2 nummers ken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ik heb ze in 1987 gezien, aardschokdag. Oud Vuil. |
|
Ja ja ja trap het er maar in.... |
|
Metal Church! Een van de bands waarvoor me me meer ging intresseren in metal Ton of Bricks, Hitman, Start the Fire, verdomd goed, mee-lal-baar en het beukt onlangs 'Metal Church - Metal Church' op elpee gehaald, die speelt dan ook regelmatig op hard volume! |
|
quote: Wel eens gehoord ?! Miljaar dan moet je zeker nog eens luisteren. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
pfff.. ik vind masterpeace maar een matig plaatje.. afgezien van dat zijn METAL CHURCH zelf en THE DARK heerschers en zeker de moeite waard! zzz |
|
Ik vind masterpeace zeker wel de moeite waard al is het natuurlijk geen regelrechte klassieker zoals de eerste drie! |
|
Np Metal Church - Badlands Zeker goede band MOET er nog eens een cd an hebben, nu heb ik allenmaar een paar mp3tjes numers als Hitman,Wrath Of God en Badlands zijn geweldig .. |
|
eerste twee platen en hun live cd zijn gaaf maar heb ze vijftal jaar geleden op die reunie tour gezien heeeeeeeeel slecht heeeeeeeeel zielig Do androids dream of electric sheep? |
|
Terugkeer naar de oude sound... METAL CHURCH Announce Track Listing For 'A Light in the Dark' METAL CHURCH have announced the track listing for their new album, "A Light in the Dark", due in Europe on May 29 (May 26 in Germany) via SPV and U.S. in early June. The album will include a new version of the classic "Watch the Children Pray" as a tribute to vocalist David Wayne, who passed away in May 2005. Guitarist Kurdt Vanderhoof, who doubled as sound engineer and producer during the recordings, promises an offering featuring all the important trademarks of typical METAL CHURCH tracks. "Before our new drummer Jeff Plate joined the band, I would have claimed that the new album will be a traditional heavy metal album through and through," he said. "Now I'm not so sure; we may end up experimenting with the odd unusual idea, but we'll stay within the framework defined by the band's history. 'A Light in the Dark' will represent what the name METAL CHURCH has been standing for for the last twenty years." "A Light in the Dark" track listing: 01. Light in the Dark 02. More Than Your Master 03. Disappear 04. Pill for the Kill 05. Mirror of Lies 06. Light Machine 07. Blinded by Life 08. Beyond All Reason 09. Under the Gun 10. Caught Up 11. No Remainds 12. Watch the Children Play (tribute) METAL CHURCH have announced two warm-up dates in their home state of Washington prior to the start of their European tour, which is scheduled to kick off May 31. The details are as follows: May 26 - Vancouver, WA @ Hazeldell Grange Hall May 27 - Seattle, WA @ Studio Seven METAL CHURCH's current band line-up consists of Vanderhoof (guitar), Ronny Munroe (vocals), Jay Reynolds (guitar), Steve Unger (bass) and new addition Jeff Plate (drums). Support on the band's European trek will come from VICTORY and GORILLA MONSOON. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |