|
Auteur: |
|
|
Soilwork komt volgend jaar naar Nederland 18-02 Weert, De Bosuil 21-02 Nijmegen, Staddijk Ik ga daar zeker bij zijn |
|
heb ze wel eens gezien vond het niet zo heel erg bijzonder eigelijk http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik ga naar allebei denk ik |
|
Yo Mies, je hebt je navigator gevonden naar de 2 concerten... IK GA MEE!!! |
|
quote:Is er al nieuws? idd beetje raar 2 concerten zo dicht bij elkaar binnen enkele dagen. |
|
Het zou ook in het Patronaat in Haarlem komen, maar dit is gecanceled. Ik vernam dat de band het zelf had afgezegd. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Shit...niet naar de 013. Dan moet ik eerst even kijken of ik iets bij iemand kan regelen |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: nee nog geen nieuws, maar er is nog maar een kleine kans helaas (praktische problemen), i'll keep you posted.......ik dacht overigens dat Soilwork de 19e in Weert zou staan This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Ow, daar wou ik heen, klote |
|
quote:Op de Bosuil site staat 18-02, we zien wel, anders staan we een dag te vroeg voor de deur. |
|
quote: is dat raar? lijkt mij juist logisch, je blijft anders aan het rijden. |
|
Heb die lui dit jaar 3 keer gezien - Hardenberg 26/04 - Tilburg 04/05 - Wacken en ik moet zeggen dat het me allemaal niet zo boeide. sommige nummers klonken wel ok, maar naar mijn mening peersen ze te veel hardcore of wat dan ook erdoor... jammerrrrrrrrrrr maar helaas Bruce Banner |
|
soilwork vind ik erg slecht werk afleveren |
|
waarom staan ze trouwens niet in grotere zalen? De bosuil is toch een cafe ofniet? |
|
Raar als je het vanuit de zaal bekijkt. Als ik boeker van Staddijk zou zijn, zou ik niet willen dat Soilwork 3 dagen eerder ook in de buurt speelt. Want dan heb je kans dat veel mensen dan al gaan kijken, en dus niet naar Staddijk komen. Maar ik vind het niet erg, kan ik 2 keer gaan kijken |
|
quote:De Bosuil passen zo'n 450 man in. |
|
sorry hoor, maar wie vind Weert nu in de buurt van Nijmegen? dat is echt van de zotten. Krijgen we straks weer een: jij trekt mijn klanten weg verhaal en wordt 1 van de concerten gecancelled om niets. Misschien vinden mensen het wel fijn, kunnen ze twee keer gaan. Maar geloof me Weert is vanuit Nijmegen NIET TE BEREIKEN MET HET OV moge dat duidelijk zijn. kijk ns.nl er maar op na. wat een onzin weer. |
|
Alles in Nederland is in de buurt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Met een goede auto wel. Maar niet heel concertbezoekend nederland heeft zo'n ding of zin om te rijden (ivm met de ). Daarnaast is Staddijk een jongeren centrum, lijkt me sterk dat veel bezoekers van de Staddijk al een auto hebben |
|
Van bij mij uit rij ik in 1,5 uur naar Nijmegen en in 30 minuten naar Weert. Dan vind ik dat ze bij elkaar in de burt liggen Met de auto moet het toch in een uur te doen zijn. Maar ik ben juist blij dat ze twee keer spelen, dus |
|
Dat is ook de goede houding! ik hoor alleen te vaak dat concerten om die reden niet doorgaan en dat vind ik een erg kwalijke zaak. alsof het echt zo veel klanten zou schelen, lijkt me sterk. |
|
quote: maak daar maar 800 van.....jaja dat had ik ook niet verwacht... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: ja klopt toch wel, de 19e en 20ste zijn in Duitsland... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
[quote]Op 12 december 2003 17:23 schreef Mies het volgende: Als ik boeker van Staddijk zou zijn, zou ik niet willen dat Soilwork 3 dagen eerder ook in de buurt speelt.quote] kijk uit he...niet gaan schelden , de programmeur valt niet veel te verwijten, het is een co-productie ZAT. 21 FEBR. SPIRIT IN BLACK: SOILWORK + 2 I.S.M. DOORNROOSJE, LOCATIE: STADDIJK, NIJMEGEN This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
Index / Concerten |