IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Voor de blije Aardschoklezer ..... Vorige pagina | Volgende pagina
dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 13-12-2003 16:29 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:27 schreef filosofem het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=857&page=12

hmm, interessante link....

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 13-12-2003 16:29 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

aardschok zuigt, maar nu ik lees dat er 8 pagina's doro instaan ga ik hem toch maar eens even aanschaffen denk...

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 13-12-2003 16:30 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:29 schreef Poggwyd het volgende:
aardschok zuigt, maar nu ik lees dat er 8 pagina's doro instaan ga ik hem toch maar eens even aanschaffen denk...

ouch

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2003 16:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Tja,een poosje terug durfde ik nog te vermelden dat aardschok een kwaliteitsblad is,maar de laatste uitgaven zijn toch echt bedroefd
10 minuten bladeren,en vervolgens ken ie bij het oud papier helaas.Ik hoop op een verbetering,want ik ben vanaf 87 lid,en tis een soort jeugdsentiment zeg maar.......

spelfout weggehaald...

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 13-12-2003 16:34 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Dan zul je idd wel balen dat het zo'n klote blaadje is geworden zeg......

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2003 16:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:34 schreef necroslaughter het volgende:
Dan zul je idd wel balen dat het zo'n klote blaadje is geworden zeg......

Ach,het gaat me meestal om de recensies,maar zelfs die stellen deze maand geen moer voor godverdomme.

spelfout weggehaald...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2003 16:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:32 schreef varanus het volgende:
Tja,een poosje terug durfde ik nog te vermelden dat aardschok een kwaliteitsblad is,maar de laatste uitgaven zijn toch echt bedroefd
10 minuten bladeren,en vervolgens ken ie bij het oud papier helaas.Ik hoop op een verbetering,want ik ben vanaf 87 lid,en tis een soort jeugdsentiment zeg maar.......

ja voor mij exact hetzelfde. in het pre-internettijdperk kon ik die bladen nagenoeg citeren en haalde er veel zinning info uit. maar tegenwoordig is er teveel trendy shitmuziek naar mijn smaak. maarja ze moeten natuurlijk wel hun blad verkopen en met een artikel van 5 paginas over "abruptum" of "attacker"zal dat, jammergenoeg, niet vlotten.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 16:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb aardschok vele en lang gelezen, maar het niveau is echt tot een triest niveau gedaald.

Teveel aandacht voor de grote bands, en de aandacht voor de Nederlandse is belabberd.

necroslaughter
Posted 13-12-2003 16:40 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

hmmmm...zit wat in....

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:38 schreef attila_de_hun het volgende:
ja voor mij exact hetzelfde. in het pre-internettijdperk kon ik die bladen nagenoeg citeren en haalde er veel zinning info uit. maar tegenwoordig is er teveel trendy shitmuziek naar mijn smaak. maarja ze moeten natuurlijk wel hun blad verkopen en met een artikel van 5 paginas over "abruptum" of "attacker"zal dat, jammergenoeg, niet vlotten.
True, maar je kunt ook ergens in het midden gaan zitten, nu helt het veel ter ver over naar de verkeerde kant. Teveel power en prog en ouwelullenbands.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2003 16:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:38 schreef attila_de_hun het volgende:
en met een artikel van 5 paginas over "abruptum" of "attacker"zal dat, jammergenoeg, niet vlotten.

Nee,oke,maar bekijk het aantal hardcore paginas eens.Om te janken.En als je dan het aantal black/death paginas bekijkt,lijkt het mij dat de verhoudingen totaal zoek zijn.Ze kunnen dat woord metal maar beter schrappen en er rock magazine neerzetten.Kan ik dan eindelijk de stap tot opzeggen wagen.

spelfout weggehaald...

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 13-12-2003 16:42 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:39 schreef Jenje het volgende:
Teveel aandacht voor de grote bands, en de aandacht voor de Nederlandse is belabberd.

hhmm, net nu Textures, Cancelled, End Of April, Day Six allen een pagina aan bod komen......

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2003 16:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:42 schreef dr. brain het volgende:
hhmm, net nu Textures, Cancelled, End Of April, Day Six allen een pagina aan bod komen......
Wij hebben nog met End of April gespeeld in Nijmegen vorig jaar.
Wat een arrogante kutband zeg!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 16:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:42 schreef dr. brain het volgende:
Ik bedoel meer de bands die nog niet doorgebroken zijn, Textures verdient de aadacht zeker, maar die krijgen van vele kanten al support.

Ik mis de zoektocht naar nieuw talent bij aardschok, ze wachte op wat op hen afkomt ..

necroslaughter
Posted 13-12-2003 16:52 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Yep....lijkt wel of ze lui geworden zijn ....de pagina met demo reviews word ook steeds minder bij de aardschok....

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 16:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Demo van mijn ter ziele gegane doomband is nooit besproken ...

Aardschok kijkt blijkbaar alleen omhoog naar de reten van James Hetfield en Doro en niet naar beneden waar het gros van de bands ploetert voor aandacht.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2003 16:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:42 schreef varanus het volgende:
Nee,oke,maar bekijk het aantal hardcore paginas eens.Om te janken.En als je dan het aantal black/death paginas bekijkt,lijkt het mij dat de verhoudingen totaal zoek zijn.Ze kunnen dat woord metal maar beter schrappen en er rock magazine neerzetten.Kan ik dan eindelijk de stap tot opzeggen wagen.

ja, ik weet het. maar dat vin ik nog niet zo erg als die gruwelijke il-nino shit etc etc. of het zoveelste machinehead artikel bah.
maar aan de andere kant, metal is gewoon veranderd. ik kan helemaal niks met die nieuwe stijlen maar de aardchok moet er gewoon over schrijven om een groot publiek te behouden. wij moetn gewoon de waarheid onder ogen zien varanus dat wij 'de oude garde" zijn en dat de aardschok ons weinig meer te bieden heeft. Er zijn gratis alternatieven genoeg op het internet maar het blijft jammer. het is net een oude goede vriend waar je vroeger veel mee te maken hebt gehad die je nu niks meer te zeggen hebt.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:42 schreef varanus het volgende:
Klopt, en ben zelf nog wel een HC liefhebber, maar net als zo vele metalliefhebbers hou ik van vele soorten en ik zie die niet terug ..

necroslaughter
Posted 13-12-2003 16:57 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Yep...de laatste itw's met metallica enzo waren ook alzo vervelend lang...en dan ook nog met van die pagina grote foto's....maar ach.... die metal mike kent geloof ik die metallica lui al sinds 83 of zo iets ...dus het is wel te begrijpen dat ie ze nog steeds steunt....

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2003 16:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:55 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, ik weet het. maar dat vin ik nog niet zo erg als die gruwelijke il-nino shit etc etc. of het zoveelste machinehead artikel bah.
maar aan de andere kant, metal is gewoon veranderd. ik kan helemaal niks met die nieuwe stijlen maar de aardchok moet er gewoon over schrijven om een groot publiek te behouden. wij moetn gewoon de waarheid onder ogen zien varanus dat wij 'de oude garde" zijn en dat de aardschok ons weinig meer te bieden heeft. Er zijn gratis alternatieven genoeg op het internet maar het blijft jammer. het is net een oude goede vriend waar je vroeger veel mee te maken hebt gehad die je nu niks meer te zeggen hebt.

Kortom,we zijn volwassen geworden en zijn de aardschok ontgroeid eigenlijk

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2003 17:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 16:56 schreef Jenje het volgende:
Klopt, en ben zelf nog wel een HC liefhebber, maar net als zo vele metalliefhebbers hou ik van vele soorten en ik zie die niet terug ..

Ja,idd ze pinnen zich hoofdzakelijk vast op slechts enkele stijlen en pikken daar nog es de bands tussenuit die al bekend zijn.Wat betreft de demo pagina's;die staan nog slechts eens in de paar maand in de aardschok,terwijl dat 1 van de meest interessante rubrieken is.

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 17:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 17:01 schreef varanus het volgende:
Ja,idd ze pinnen zich hoofdzakelijk vast op slechts enkele stijlen en pikken daar nog es de bands tussenuit die al bekend zijn.Wat betreft de demo pagina's;die staan nog slechts eens in de paar maand in de aardschok,terwijl dat 1 van de meest interessante rubrieken is.

Ach ik ben toch van mening dat papieren metal magazines niet meer van deze tijd zijn.
De e-zines zijn meer betrokken, en meer up-to-date.

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 13-12-2003 17:09 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 december 2003 17:03 schreef Jenje het volgende:
Ach ik ben toch van mening dat papieren metal magazines niet meer van deze tijd zijn.
De e-zines zijn meer betrokken, en meer up-to-date.

E-zines zijn idd wel sneller maar volgens mij gaat het meer om de inhoud van het blad. Ik kom er de laatste tijd weinig bands in tegen die voor mij interessant zijn.

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 13-12-2003 18:28 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ik vind de aardschok zo slecht nog niet en smaken verschillen nu eenmaal(muziek) en die 8 pagina's doro hadden voor mij ook niet gehoeven maar ja je kunt het ook niet iedereen naar de zin maken,kijk black en grind is niet echt mijn ding maar als het erin staat stoor ik me er niet aan want ook dat hoort in zo'n blad thuis,en ik vind het een beetje kortzichtig om te zeiken over de net niet metal platen in de jaarlijstjes want jullie vullen ook platen als de laatste anathema en opeth in jullie lijstjes en die hebben net zo;n hoog metal gehalte als de nieuwe frans bouwer

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-12-2003 18:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 18:28 schreef antipop het volgende:
(...) jullie vullen ook platen als de laatste anathema en opeth in jullie lijstjes en die hebben net zo;n hoog metal gehalte als de nieuwe frans bouwer

Dat neem je terug!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com