IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : neie data's herrieavond in pazzop, bladel Vorige pagina
Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 12-01-2004 16:24 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Met als enige aanvulling dat de lokale Iron Maiden coveract niet zal spelen i.v.m. een dubbele boeking die avond elders met de megaseth line-up...

Er zal geen band komen vervangen, wel hebben we voor de geïnterresseerden de grote 'frikandellen vreet contest' georganiseerd. Diegene die er het meest op kan (zonder te puken tussendoor) wint een stapel oude metalplaten.

Meer info volgt binnenkort op de site, mailinglist en vast ook op diverse fora.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-01-2004 16:26 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Oef, misschien toch een spelleke wat ik kan winnen ?

Ik, Wil Schuurman

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 12-01-2004 17:21 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hm, zou ik eerst 3 weken moeten vasten

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-01-2004 18:29 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik ook ja, alhoewel een stapel oude metal platen wel lonkt natuurlijk!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-01-2004 18:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Fuck, waarom is de pazzop zo ver weg? Ik ben de fucking frikadellen-eet-king

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 12-01-2004 18:51 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

en ouwe LPs
you have no choice

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-01-2004 21:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Jet kan erger, dat je een stapel oude LP's moet vreten en dan een pak frikandellen als prijs meekrijgt

invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2004 21:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

waar ligt dat pazzop helemaal eigenlijk?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-01-2004 21:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 21:05 schreef invictis het volgende:
waar ligt dat pazzop helemaal eigenlijk?

Argh mensen toch...zo lui??
Kwestie van Bladel opzoeken in je bosatlas of online in zo'n gratis routeplanner? (of wachten dat Mikey langkomt )

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com