|
Auteur: |
|
|
Sorry als dit een domme vraag blijkt, maar dit is mij toch niet echt duidelijk: Wat is nu precies het verschil tussen een EP, een MCD, een CDS ,enzo? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
De eerste is een snaarinstrument. De andere twee zijn koperblazers. mvg wk10 |
|
ze zijn allebij rood, behalve de groene.. Suck my piss |
|
De MCD is een supermarkt... De rest weet ik niet. changed to 'ouwe' |
|
Is dit een grap? |
|
quote:Humor? HIER ?? |
|
quote:Bier? Niet condoombreedtematen? |
|
Hahah, oke, óf het was een belachelijke vraag, of niemand hier kan serieus reageren edit: oh btw dit was geen grap [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 14-12-2003 20:10] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Vervelend ventje... changed to 'ouwe' |
|
Van '88 he. mvg wk10 |
|
changed to 'ouwe' |
|
quote: Ik heb je wel want de rest is te beroerd of te elitair om te helpen haha.. EP is een single, meestal 7" maar soms ook groter formaat. Meestal 2 tot max 4 nummers (tenzij je van die grindkoor muziek hebt). MCD is gewoon een mini cdtje, blijft vaak onder de 25 minuten. Op vinyl is dat meestal een 10" alhoewel die niet zo heel veel voorkomen. Toch vind ik een 10" een geweldig formaat. Een cds zal wel een cd single zijn, de cd versie van een 7" door een cd van kleinere afmeting ofzo? Nu duidelijk? Ik, Wil Schuurman |
|
Ja, duidelijk, slotje! [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 14-12-2003 20:13] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik zou Snagger niet geloven hoor!! [Je bent té aardig Snagger ..] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-12-2003 20:14] |
|
quote: |
Index / Muziek algemeen |