|
Auteur: |
|
|
ja |
|
Ben jij diegene van je avatar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Snaack bedoel je? |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Whehe Nee ik bedoelde de bewegende voorgevel mevrouw ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
@ ts, weer zitten zuipen vannacht?? This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: tegen mij |
|
Heeft hij weer lang haar ja? |
|
Gaaf topic dit. Zenial |
|
hmm ik denk dat dat voske beter is met een ander idool met precies dezelfde voornaam. Ik, Wil Schuurman |
|
Iets is goed zeer goed, slecht of zeer slecht. Ik heb respect voor bepaalde muziekanten, maar idolen? Iemand idoliseren is leuk, tot je de persoon leert kennen en blijkt dat hij net zo stinkt op de plee als jij. En idoliseren, je ziet wat het bij Pim F tot heeft geleid. Niet zijn dood, maar alles wat daar achteraan kwam. Pim wordt geidoliseerd puur omdat hij nooit de kans heeft gekregen om op zijn bek te gaan. Als hij niet door die gek werd afgeschoten dan was hij uit zichzelf wel van de troon gevallen. En hadden we geen Fortuijn-kamer, straat, plein, beeld of bijbel gehad.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Mijn poep ruikt naar rozen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De jouwe ook al? |
|
Huh? spelfout weggehaald... |
|
Ik heb het hier over de jonge metal-god van Nederland, de wereldheersende Jim Nachtraaf, en jullie beginnen meteen over stront en rozen te praten. Jim Rocks!!! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
schrijf dan tenminste z'n nick ff goed Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
idols??? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Ja iemand idoliseerd hier iemand wiens naam ik hier voor het eerst zie. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Hmmm ja is dat zo raar? Ik ken toch echt niet alle mensen die anderen als idolen zien... Zenial |
|
nou ja slotje dan maar. |
|
. |
Index / Heavy Metal |