|
Auteur: |
|
|
Die onderste lijkt op een spook, haha. |
|
quote:Komt omdat ze geindexeerd zijn op een witte of lichte achtergrond. |
|
Ik vind ze een beetje "kaal", als in zonder haar. Probleem is alleen als je ze haar geeft dat er dan niet veel van het smilie-idee overblijft. Plus dat we hier zo fijn op een donkere achtergrond werken, wat de hoofdkleur bij blackmetal (zwart dus) een beetje weg doet vallen. Ik heb trouwens nog wel meer smilies gemaakt: Satan Heino Corpsepaint Pentagram |
|
HEINO RULES |
|
al die smiley zijn supergaaf, vooral de corpsepaintsmiley!! |
|
Heino rules idd. Hier trouwens een corpsepaint smilie in de stijl van Zware Metalen. Misschien iets om aan het smilie assortiment toe te voegen? |
|
quote: yeah I know, maar was ooit op GoT, ff gauw... ben ook maar een simpele chemicus ah deze zou eigenlijk met een geit/bok moeten ala Bathory! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 18-10-2001 21:22] |
|
quote: Ben ik 200% voor!!!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
die is gaaf |
|
quote: Valt me nu pas op: die scheiding in z'n haar! echt super-CoF-Dimmu-Borgir-True! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 18-10-2001 21:26] |
|
quote:Diep in ons hart hebben we allemaal een scheiding in ons haar. Heb trouwens m'n haar maar weer eens zwart gekleurd. Dus ik ben weer 100% Evil laten we maar zeggen. |
|
Wha ha ha ha ha ha ha ha ha ha HEINO............. Wha ha ha ha ha HEINO RULES !!!!! Wiegen Meister ! |
|
Die corpsepaint smile is wel vet ja! Ik heb momenteel ook weer een blonde scheiding van zo'n 5 cm., ga ook maar weer eens bijkleuren komend weekend... |
|
Foto, Foto! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Ja, bruut! Een foto van iedereen zijn scheiding! |
|
quote: Errug stoer is deze. the only pleasure is pain |
|
TOEVOEGEN DIE HAP!!!! EN ZEKERS DE CORPSEPAINT SMILE VAN VARGEN>>> DIES ZWAAR STOER!@!! |
|
Ik zou zo zeggen... 'k bben zat.b Hm. maar ik ben eer ook vrij voor dat eene corpsepaitnsmile toeegevoegt gaat worden! Blekmetal Forever! Godver ik wil een...... oeps verkeerde topic.. Godverdomme! Godverdomme! Kolere! Sorry, moest er uit. Heb al een fiets vanavond finaal naar de tyfus geholpen uit liefdesverdriet... |
|
quote: Na een fietsje of vijf wordt het minder (ik spreek uit ervaring). Sterkte. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ja, misschien maar toen ik aan de volgende wou beginnen dacht is zo iets van "waar ben ik mee bezig?". Toen ben ik maar godverdomme! gaan roepen op straat... Maareh, terug naar de corpsepaint-smilies... |
|
[toch nog ff offtopic] Als ik bijgeverfd ben laat ik een foto maken met mijn nieuwe gitaar... btw je kunt onder een ander topic een foto van mij zien, nog helemaal blond... [back on-topic] |
|
"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
[oftopic] 1 smiley is wel genoeg, daar is al vaker wat van gezegd [/oftopic] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Corpsepaint smilie is wel koel jah... [Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 30-10-2001 17:04] |
Index / Algemeen |