IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 27 februari Six Feet Under/Criminal/Fleshcrawl Effenaar Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-12-2003 14:12 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb Fleshcrawl inderdaad ook gezien in het voorprogramma van Bolt Thrower ed, vond het behoorlijk goed....

Six Feet Under vind ik zowiezo geweldig!

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 16-12-2003 15:05 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Hebben ze een site waar je mp3's vandaan kan jatten ???

necroslaughter
Posted 16-12-2003 15:06 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Fleshcrawl rules en ze moeten verdomme ook gewoon naar de baroeg komen !!!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-12-2003 15:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Vleeskruip iig wel.

necroslaughter
Posted 16-12-2003 15:08 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

ik bedoel Mastodon en Dillinger...

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 16-12-2003 18:01 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 15:08 schreef necroslaughter het volgende:
ik bedoel Mastodon en Dillinger...

clipje Mastodon: http://www.relapse.com/mastodon/Mastodon_MOTFA_high.wmv

site van Dillinger doet wel erg vreemd...kazaa en consorten hebben toch wel wat...denk ik

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 16-12-2003 18:41 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

er bestaat een redelijke kans dat ik erheen ga als ik kan, eindhoven ben ik in principe toch zo..

necroslaughter
Posted 16-12-2003 18:58 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

ik dus niet...zwaar balen......

Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 17-12-2003 3:28 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

Zal wel gaan kijken; fietsen heen, struikelend terug zoals gewoonlijk. Alleen IK ga voor SFU

necroslaughter
Posted 17-12-2003 23:25 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

SFU is ook wreed ja....kan me niet zo veel bommen dat barnes arrogant is of niet. zolang die toffe muziek blijft maken tenminste. dan mag ie wat mij betreft zo arrogant zijn als ie zelf wil, hehehehehe...

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 18-12-2003 0:31 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

chris valt wel mee hoor...
toen ik handtekening en foto vroeg wast geen enkel probleem en verder ist een vrij sympahtieke gast wel...
(voor zolang als dat ik met em heb gepraat)

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-12-2003 0:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 13:42 schreef dr. brain het volgende:
jazeker wel, bands als Mastodon, Dillinger Escape Plan (is alweer een tijdje), Alchemist (is ook al een tijdje, maar toch), toevallig allen Relapse, maar dat zijn dan ook wel vernieuwers, brengen toch moeilijk te omschrijven oftewel relatief frisse nieuwe metal! Je moet er wel voor open durven staan anders wen je er ook niet aan, maar er kan moeilijk gezegd worden dat deze bands niet origineel zijn qua songwriting en geluid.
Jammer dat Alchemist op de laatste 2 wel heeeeeeeeeeeel erg PF is...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

necroslaughter
Posted 18-12-2003 14:15 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

?????

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 18-12-2003 16:43 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 0:37 schreef Voice Of Doom het volgende:
Jammer dat Alchemist op de laatste 2 wel heeeeeeeeeeeel erg PF is...

het zal wel een inkoppertje zijn, maar wat bedoel je met PF???

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 18-12-2003 16:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Pink Floyd...en imho dus ook erg saai...het had wel wat heftiger gemogen op die laatste twee...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

necroslaughter
Posted 18-12-2003 17:54 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

hahahahaha...wil het dan niet kennen ook....Pink floyd is een hippie band...hehehehehehe..

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 18-12-2003 18:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach...het is wel degelijk anders...maar het doet er net te vaak aan denken...

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 18-12-2003 18:35 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 17:54 schreef necroslaughter het volgende:
hahahahaha...wil het dan niet kennen ook....Pink floyd is een hippie band...hehehehehehe..

het is zeker geen Pink Vlooit, maar het zijn experimentele gasten ja....als hier hippies op afkomen dan zou ik zwaar verbaasd zijn.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 18-12-2003 18:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik baal er wel flink van dat er niet af en toe een gruntje bij zit zoals vroegah...dan was het echt perfect geweest...en ook stukken experimenteler als je het mijj vraagt...

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-01-2004 22:40 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik ben er.

Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 21-01-2004 23:04 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

Hmm heeft iemand ook Criminal live gezien op Wacken gezien in 2002? Ben benieuwd hoe hun nieuwe album klinkt

Glory, Glory, what one hell of a way to die

Orion
Usericon van Orion
Posted 21-01-2004 23:39 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

gaat dit gejank nu wel door? in sneek niet de tour is gecanceled zeiden ze!!
of zijn die hoerige gronigers van de vera weer eens dwars

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-01-2004 12:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:56 schreef TNightmare het volgende:
Heersch, Fleshcrawl eindelijk eens zien!

Criminal is volgens mij (moderne) thrash, en Six Feet Under is saaaaaaai .

Six Feet Under saai? Welnee, lekkere lompe trage metal Misschien kom ik ook nog wel eens langs hobbelen, wel precies op tijd ivm salaris stortingen..

Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 22-01-2004 12:38 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 12:27 schreef MindlessMayo het volgende:
Six Feet Under saai? Welnee, lekkere lompe trage metal Misschien kom ik ook nog wel eens langs hobbelen, wel precies op tijd ivm salaris stortingen..

Tja six feet under kan me muzikaal gezien ook niet echt boeien..teveel een tempo, weinig afwisseling

Glory, Glory, what one hell of a way to die

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-01-2004 12:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

SFU ken ik alleen live en dan zijn uitermate goed te bangen und bieren.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com