|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hebben ze een site waar je mp3's vandaan kan jatten ??? |
|
Fleshcrawl rules en ze moeten verdomme ook gewoon naar de baroeg komen !!! |
|
Vleeskruip iig wel. |
|
ik bedoel Mastodon en Dillinger... |
|
quote: clipje Mastodon: http://www.relapse.com/mastodon/Mastodon_MOTFA_high.wmv site van Dillinger doet wel erg vreemd...kazaa en consorten hebben toch wel wat...denk ik This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
er bestaat een redelijke kans dat ik erheen ga als ik kan, eindhoven ben ik in principe toch zo.. |
|
ik dus niet...zwaar balen...... |
|
Zal wel gaan kijken; fietsen heen, struikelend terug zoals gewoonlijk. Alleen IK ga voor SFU |
|
SFU is ook wreed ja....kan me niet zo veel bommen dat barnes arrogant is of niet. zolang die toffe muziek blijft maken tenminste. dan mag ie wat mij betreft zo arrogant zijn als ie zelf wil, hehehehehe... |
|
chris valt wel mee hoor... toen ik handtekening en foto vroeg wast geen enkel probleem en verder ist een vrij sympahtieke gast wel... (voor zolang als dat ik met em heb gepraat) |
|
quote:Jammer dat Alchemist op de laatste 2 wel heeeeeeeeeeeel erg PF is... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
????? |
|
quote: het zal wel een inkoppertje zijn, maar wat bedoel je met PF??? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Pink Floyd...en imho dus ook erg saai...het had wel wat heftiger gemogen op die laatste twee... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hahahahaha...wil het dan niet kennen ook....Pink floyd is een hippie band...hehehehehehe.. |
|
Ach...het is wel degelijk anders...maar het doet er net te vaak aan denken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: het is zeker geen Pink Vlooit, maar het zijn experimentele gasten ja....als hier hippies op afkomen dan zou ik zwaar verbaasd zijn. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Ik baal er wel flink van dat er niet af en toe een gruntje bij zit zoals vroegah...dan was het echt perfect geweest...en ook stukken experimenteler als je het mijj vraagt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ben er. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hmm heeft iemand ook Criminal live gezien op Wacken gezien in 2002? Ben benieuwd hoe hun nieuwe album klinkt Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
gaat dit gejank nu wel door? in sneek niet de tour is gecanceled zeiden ze!! of zijn die hoerige gronigers van de vera weer eens dwars Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Six Feet Under saai? Welnee, lekkere lompe trage metal Misschien kom ik ook nog wel eens langs hobbelen, wel precies op tijd ivm salaris stortingen.. |
|
quote: Tja six feet under kan me muzikaal gezien ook niet echt boeien..teveel een tempo, weinig afwisseling Glory, Glory, what one hell of a way to die |
|
SFU ken ik alleen live en dan zijn uitermate goed te bangen und bieren. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |