|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb geen idee of ik dit mooi ga vinden, maar ik ga hem zeker luisteren.. Ik ben erg benieuwd, heb ook al een aantal zeer positieve recensies gelezen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb gisteren een nummer gehoord...en dat klonk wel OK, maar niet speciaal ofzo... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb 'm gehoord, en het is vooral heel erg wennen. Een vrij laag, rustig zingende Michael Kiske, weinig ECHTE power-nummers en een figuur als Glen Hughes. Begrijp me niet verkeerd, het is een dijk van een plaat (en zeker waar voor je geld, gezien de gehele package), maar verwacht niet een powermetal festijn zoals Avantasia dat was. Dit klinkt Amerikaanser, zeg maar... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hmm, zolang het maar niet "meer van hetzelfde" is ga ik het zeker een kans geven. Toch maar weer eens met een koptelefoontje op in de winkel gaan zitten misschien zolang ik thuis nog niet fatsoenlijk kan downloaden... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben ook al bezig met een bespreking, overigens http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Heersend! Dan wacht ik die gewoon nog even af I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben 'm nu aan het tikken http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vandaag even de moeite genomen om te luisteren/bekijken. ja inderdaad: bekijken. Het artwork is erg mooi , erg leuk LOTR stijltje . Bovendien is de gehele uitvoering . En muziekaal kan het me ook zeker bekoren. En ach, van rockopera's moet je houden. Ik sluit me geregeld op in mijn kamer om het hele verhaal van Avantasia of een van Ayreon's meesterwerken in zn geheel over me heen te laten komen. Dit wordt genieten |
|
Oja, dikke heersch, die plaat zit ZEER goed in elkaar, aanradertje |
|
Echt een heerlijke plaat, veel beter dan die Avantasie platen (naar mijn mening) Enne Ralph... Glenn Hughes heerscht!!!! Waanzinnige zanger is dat... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ga hem dit weekend ook zeker halen... |
|
'Metal Opera', extreem cliché. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Ach, het schijfje klinkt zeker niet slecht, dus om nou op de naam af te gaan geven.. |
|
uiteraard kan ik niet achterblijven heb hem gisteren maar eensch aangeschaft (special Ed.) de cd: en leuk, die dvd erbij! Bruce Banner |
|
Wat moet die 2CD/DVD versie kosten eigenlijk? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hier was ie 19,90 Bruce Banner |
|
quote: Ook niet veel. Ga daarlijk langs de Plato denk ik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: doe dat vooral!! Bruce Banner |
|
valt mij tegen,het is zo klef en futloos dat the rock opera een betere benaming was geweest het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Hint, zie je eigen undersign "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dus rockmuziek impliceert klef en futloos? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Let nou op je woorden, voordat je weer ±10 min. gebanned wordt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
van aina ken ik alleen the siege of aina klinkt vet goed het stond op een sample cd van de rock tribune (=magazine)van een vriendin gehad omdat zij het klote herrie vond , ik ga nu trouwens wat aina dowloaden |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Net aangeschaft en een kwartier in de auto geluisterd. Eerste indruk is zeker positief. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |