|
Auteur: |
|
|
SHIT Ik dacht dat het zaterdag was... Vrijdagavond zit ik in BoZ, ZM jamsessie.. KUT KUT KUT Ik had jullie erg graag willen zien, en Carceri ook.. Nou ja.. Hmpf.. |
|
quote: Ik had al zo'n beetje geregeld dat je mee kon |
|
quote: Waar heb ik die kaart eerder gezien quote: Argh.. I know, dat had ik gevraagd!! Djiez.. Sorry man, vind het echt kut.. Ik was er al die tijd van overtuigd dat het zaterdag de 20e was |
|
Hmmz.hrrgehher^@$%^$ |
|
Biertje? |
|
nee dank je ik moet zo naar een klant toe. Maar ja, dan moet je maar weer een andere keer mee snaack |
|
godverdee, helemaal vergeten om hier een topic van te maken. allrightie, paul! Oud Vuil. |
|
Veel plezier/ succes jongens!! Volgende keer ben ik zeker bij! JD heerscht |
|
Apeldoorn is anders best ver lopen hoor SnaackieWaackie Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
hmpf |
|
wij strooien wel broodkruimels dan weet je iig de weg |
|
Ja, leuk ja snaack..... Maar zijn er verder nog mensen die wél komen ? Fearer is namelijk ook erg de moeite waard. En ze spelen niet vaak in nederland. check anders even www.fearer.de (althans... ik geloof dat het adres zo klopt) |
|
en als er genoeg gezopen wordt krijg je dit misschien nog te zien |
|
onze eigen nicko. Oud Vuil. |
|
Timmeren kan die wel zo te zien |
|
ons paulske wel ja |
|
paul timmert die hele kroeg naar de klote, morgenavond. en daarbij spelen wij fijne deuntjes. komt dus allen. Oud Vuil. |
|
zo, dat was weer gezellig en meer van dat soort dingen. fearer heeft geen fietsen mee terug genomen naar de heimat, dat scheelt ook alweer. Oud Vuil. |
|
Weet je dat wel heeel zeker van die fietsen? Gezellig was het iig wel, ik kwam ongeveer half vier Rockefeller uitgerolt. Pien in dák! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: wij hebben hier thuis ook nog nageborreld tot een uur of 4. Oud Vuil. |
|
Lang leve ibuprofen! hoofd = AU http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
AAARGGGHHHHHH helemaal vergeten! Ben ik eens een keer ook in het weekend in Wageningen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
volgende week in apeldoorn komen! Oud Vuil. |
|
quote: GVD kom eens richting R'Dam. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: je hoort zoveel over bombardementen op die stad, veels te gevaarlijk... we hébben wel eens in de baroeg gestaan, maar das alweer lang geleden. Oud Vuil. |
Index / Concerten |