|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Weer een vreemde gang van zaken dat een jury die bestaat uit mensen van Walhalla een band kiest die bestaat uit mensen van Walhalla. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 17-12-2003 19:28] |
|
een ding is zeker..... ze houden niet van oude metal. hahahaha *huil* geen Angels Decay en geen Mytholic..... |
|
quote: Mies, de jury bestaat niet uit mensen van Walhalla. Voor de selectie ben ik (o.a.) verantwoordelijk, de jurering wordt extern geregeld. Lees je emails voortaan wat beter voordat je begint te roepen en te wijzen. (staat in de bevestigingsmail) Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
5 piek op Vaultage! |
|
quote:Walhalla selecteert toch de bands die spelen of niet dan... |
|
quote:Mee eens |
|
Up! Line-up is compleet en bevestigd. Jury is compleet: Pepijn (zanger Mangled) Erwin (gitaar Mangled en Toneshed studio) Wilco (Relapse) Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
haha nee bij zo'n jury moet je ook niet aankomen met cleane zang geluk dat jullie niet meedoen met Angels Decay of Mytholic |
|
ennieweej alle bands succes!!! ik zou ook voor Vaultage gaan! En Mies: wie weet op Prilpop toch nog in Walhalla! Zou tof zijn, is best ruig zaaltje... |
|
Zeker leuk zaaltje Ik heb er 2 keer gespeeld, maar nog nooit met Angels Decay, dus dat zou wel leuk zijn ja. |
|
Was een leuke avond gisteren, mijn kop doet nog pijn. Relaxte sfeer. Walhalla was redelijk goed gevuld, ca. 150 bezoekers. Bandvolgorde was: Agitator Facegrind Vaultage Necropolis En de verrassende winnaar was.... Agitator! Met 3 puntjes verschil gewonnen. Wel een terechte winnaar maar van mij had elke band mogen winnen. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ik vond Facegrind en Agitator goed, Vaultage en Necropolis vond ik tegenvallen... Wat een geweldige drummer, die van Facegrind |
|
Ja, da's Kop en daar mogen ze best gelukkig mee zijn. Speelt trouwens ook in Collision. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
I know, we hebben laatst met Collision en Facegrind gespeeld |
|
quote: De zanger met haar en de gitarist met dat hele lange haar heb ik vroeger nog mee in een band gespeeld (necropolis). Heb ze geloof ik pas 1x gezien, maar niet echt mijn ding. |
|
Agitator! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Vond Agitator ook wel verdiende winnaar! Facegrind: ja die drummer |
|
het was een goed feestje... ik heb de winnaar niet gezien, gister ook niet trouwes. en mies... sinds wanneer speel jij ook bij powerslave? |
|
quote: Das voor mij ook nieuw |
|
quote:Huh? |
|
IK weet wel dat Mies een "slave" is |
|
een look-a-like. ik was beetje dronken |
|
Mies een look alike ? kan ik me NIKS bij voorstellen !! hahaha |
|
een look a like van hem. hjehe |