|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Helemaal mee eens, alleen is dit soms moeilijk voor elkaar te krijgen... Mijn motto: "'t leven suckt, maar dood zijn zal ook niet alles zijn!" |
|
quote: zo erg vind ik dit leven trouwens niet No regrets and no remorse... |
|
Je moet er overigens wel zelf een leuk feestje van maken en dit niet van een ander laten afhangen.[/quote] Mee eens .je moet al je energie in je persoonlijke ontwikkeling stoppen en niet in je werk of loopbaan (hier zal je toch niet zoveel aan hebben op lange termijn ) |
|
Wat is hier anders dan het topic 'Het doel in je leven'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dit is een soort vervolg en hier wordt ook benadrukt dat jij zelf alleen weet wat goed voor jou ontwikkeling leven is en niet iemand anders en dat je niks wijs moet laten maken over hoe je invilling aan je eigen leven geeft .Bij het doel in je leven is de vraag wat algemener en filosofischer . |
|
quote:je persoonlijke ontwikkeling als hoger doel bedoel je? Ik moet zeggen dat werk/loopbaan ook een middel daarin kan zijn. No regrets and no remorse... |
|
quote: Absoluut, de baan die ik nu heb is ergens het begin geweest van een enorme verandering. Dead things grow from deep inside... |
|
ALs inwoner van de Randstad heb ik en velen anderen,die hier wonen een ander beeld van werk en loopbaan .Ik ben er niet tegen ,ik vind alleen dat mensen het hier erg overdrijven .En hun persoonlijke ontwikkeling uit het oog zijn verloren ,en ook wat ze zelf met hun leven willen . |
|
Ik ben het met je eens Satan. Ik werk bij een bank en daar is iedereen ook zo met zijn cariere bezig. Maar ondertussen hebben ze bijna geen prive leven en zijn ze absoluut niet gelukkig. Ik mijn geval is me baan een middel om rond te komen, maar zeker niet het doel van me bestaan. Mijn leven is ( momenteel) een groot feest en iedereen is uitgenodigd Ik vind gelukkig zijn met mezelf een stuk belangrijker dan een goed betaalde baan. Ik kan me huur betalen, heb geld om af en toe is naar leuke concerten te gaan en meer heb ik niet nodig bla...bla...bla... |
|
quote:Dat hang idd wel van je omgeving af. Als ik dat eens naga, zijn er in mijn werk en vrienden- en kennissenkring maar weinig mensen die alleen maar met werk/loopbaan bezig zijn als doel. Verreweg de meesten gebruiken het als middel om en ander doel te verwezenlijken of om domweg eten en huur te kunnen betalen... No regrets and no remorse... |
|
quote: Je moet wel zelf de slingers ophangen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hang eens slingers voor iemand anders. Ben jij van die klote slingers af. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Dat slingers opvouwen na het feestje, dát is een dingetje, hoor. Meestal lukt het niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is jouw feestje al afgelopen dan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik zit midden in de after party! Ik had het meer over het algemeen, maar dan mij in het bijzonder. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Moet je samen doen. Al hangt het ook af van welke soort slingers. |
|
quote:Uitbesteden. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik laat de slingers gewoon hangen tot het volgende feestje. |
|
Dus je laat ze gewoon rondslingeren. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dit topic gaat de goede kant op I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Goed plan, ziet je huis er altijd wat feestelijk uit. Vriend van me heeft zijn kerstboom ook gewoon het hele jaar laten staan, hij vond dat wel iets hebben. Wel grappig om midden juli binnen te komen en een kerstboom te zien ^^ Willekeur en dictatuur! |
|
quote: ... terwijl je eerder zou verwachten dat jij zulk een christelijk symbool allesbehalve grappig zou vinden https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Volgens mij komt de kerstboom voort uit heidense rituelen en heeft niks te maken het christendom. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Laten we er even een jeroen van der boom over opzetten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |