![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Century Media is altijd op zoek naar mensen, maar, 'must be willing to relocate'. ![]() Er is een of andere opleiding in Utrecht meen ik waar ze muziek en bedrifjsvoering samenbrengen. Wellicht dat ze daar meer info hebben? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: hehe, denk ut niet ![]() en aan dat soort dingen kan ik via mijn studie ook makkelijk komen, het conservatorium hier is aan mijn school verbonden ik zat meer richting persoonlijke ervaringen te denken ![]() |
|
Ik weet dat ze bij diverse grote podia door het land heen af en toe wel stage-plaatsen hebben. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: thanx, zal podium is checken (nog te doen met de trein ![]() ![]() |
|
Als je bij podai stage loopt, kun je denk ik niet echt als econoom aan de slag .. meer als garderobeknul ![]() |
|
Er zit toch behoorlijk wat administratie bij een podium lijkt mij. ![]() |
|
Waar ik voor opgeleid word is voornamelijk marketing en planning...lijkt me dat op die gebieden genoeg te doen is bij bv. Podium ![]() |
|
Hmja ... Ik zou niet podia in de grootte van Atak aanschrijven, dan mag je posters plakken ... ![]() |
|
hardenberg of rijssen zou misschien kunnen. ![]() |
|
quote: neej idd, al kan ik wel eens informeren...er zijn daar wel een aantal mensen die fulltime werken voor atak...informeren kan toch geen kwaad ![]() |
|
als je de hoegaarden prijs maar weer omlaag brengt is het goed ![]() ![]() |
|
quote:dat zijn er 5 of 6 ... ![]() |
|
quote: een stagaire is nogal goedkoop voor de uren die je erin moet steken dusch...never hurts to ask ![]() |
|
De Lantaarn in Hellendoorn zou je ook kunnen proberen evt.? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Yepz de opleiding Kunst en Economie zit in Utrecht. Ik ken iemand die bij de grote prijs van Nederland stage loopt, wellicht is dat de moeite waard om te proberen. ![]() |
|
Dank voor de reacties...ik heb al contact met iemand van podium...misschien dat dat iets word ![]() |
|
Heeft er misschien iemand ook nog tips voor een stage in een studio oid? Studeer Audio Design, maar stage-plaatsen zijn neit echt dik bezaaid ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() |
|
@Ethereal Hee een AD-er! Wat leuk! Zit je op KMT? Wat misschien handig is is het stagebedrijf voor de media, dat verbonden is aan de media-academie in Hilversum. Ze zoeken ook stages voor studenten die bijv. rechten of management studeren. Dit is de site: http://www.media-academie.nl/nw/start/item_show.php3?blok_ref_id=23&ref=23&go=1 En wat studio's betreft...gewoon brutaal zijn en vragen. Als je overigens meer wil doen dan koffie zetten is het vaker leuker om in een wat kleinere studio mee te lopen. ![]() |
|
Ik loop ook stage in een studio. Je kunt het altijd proberen bij www.soundscape.nl in Hilversum. Ik hoorde dat ze nog iemand zochten, voor ongeveer 3 dagen in de week. En je moet met protools kunnen werken. Gewoon ff bellen als je interesse hebt. ![]() |
|
Genetrix: Yup, zit op KMT in Hilversum! 3e jaar ondertussen... you? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ikke ben er inmiddels weer vanaf; dit jaar afgestudeerd MT! ![]() |
|
Sorrie, ik heb al een stagair (en dit is pas het 3e jaar dat ik werk...) ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |