|
Auteur: |
|
|
Century Media is altijd op zoek naar mensen, maar, 'must be willing to relocate'. Er is een of andere opleiding in Utrecht meen ik waar ze muziek en bedrifjsvoering samenbrengen. Wellicht dat ze daar meer info hebben? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe, denk ut niet en aan dat soort dingen kan ik via mijn studie ook makkelijk komen, het conservatorium hier is aan mijn school verbonden ik zat meer richting persoonlijke ervaringen te denken |
|
Ik weet dat ze bij diverse grote podia door het land heen af en toe wel stage-plaatsen hebben. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: thanx, zal podium is checken (nog te doen met de trein ) |
|
Als je bij podai stage loopt, kun je denk ik niet echt als econoom aan de slag .. meer als garderobeknul |
|
Er zit toch behoorlijk wat administratie bij een podium lijkt mij. |
|
Waar ik voor opgeleid word is voornamelijk marketing en planning...lijkt me dat op die gebieden genoeg te doen is bij bv. Podium |
|
Hmja ... Ik zou niet podia in de grootte van Atak aanschrijven, dan mag je posters plakken ... |
|
hardenberg of rijssen zou misschien kunnen. |
|
quote: neej idd, al kan ik wel eens informeren...er zijn daar wel een aantal mensen die fulltime werken voor atak...informeren kan toch geen kwaad |
|
als je de hoegaarden prijs maar weer omlaag brengt is het goed |
|
quote:dat zijn er 5 of 6 ... |
|
quote: een stagaire is nogal goedkoop voor de uren die je erin moet steken dusch...never hurts to ask |
|
De Lantaarn in Hellendoorn zou je ook kunnen proberen evt.? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Yepz de opleiding Kunst en Economie zit in Utrecht. Ik ken iemand die bij de grote prijs van Nederland stage loopt, wellicht is dat de moeite waard om te proberen. |
|
Dank voor de reacties...ik heb al contact met iemand van podium...misschien dat dat iets word |
|
Heeft er misschien iemand ook nog tips voor een stage in een studio oid? Studeer Audio Design, maar stage-plaatsen zijn neit echt dik bezaaid Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
@Ethereal Hee een AD-er! Wat leuk! Zit je op KMT? Wat misschien handig is is het stagebedrijf voor de media, dat verbonden is aan de media-academie in Hilversum. Ze zoeken ook stages voor studenten die bijv. rechten of management studeren. Dit is de site: http://www.media-academie.nl/nw/start/item_show.php3?blok_ref_id=23&ref=23&go=1 En wat studio's betreft...gewoon brutaal zijn en vragen. Als je overigens meer wil doen dan koffie zetten is het vaker leuker om in een wat kleinere studio mee te lopen. |
|
Ik loop ook stage in een studio. Je kunt het altijd proberen bij www.soundscape.nl in Hilversum. Ik hoorde dat ze nog iemand zochten, voor ongeveer 3 dagen in de week. En je moet met protools kunnen werken. Gewoon ff bellen als je interesse hebt. |
|
Genetrix: Yup, zit op KMT in Hilversum! 3e jaar ondertussen... you? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ikke ben er inmiddels weer vanaf; dit jaar afgestudeerd MT! |
|
Sorrie, ik heb al een stagair (en dit is pas het 3e jaar dat ik werk...) |
Index / Muziek algemeen |