|
Auteur: |
|
|
zaterdag 20 december speelt de band laberinto in het kasteel te alphen aan den rijn. Deze band uit Venezuela bestaal al sinds 1989 en heeft door de jaren heen al heel wat cd's gemaakt. Het geluid van de band is erg vernieuwend en origineel, dit komt doordat de band snelle (speed) metal combineert met traditionele, verrassend goede, percussie. In 1992 begon de band met toeren door Europa, waarbij Amsterdam gekozen werd als thuisbasis. In 1994 begon het succes, toen de band voor het eerst op televisie kwam, hierna ging het steeds beter met band. In hetzelfde jaar besloot de band er een extra percussionist bij te nemen, omdat dit hun creativiteit zou verbreden. De muziek slaat snel aan in Europa en de band treedt op in onder andere Duitsland, Hongarije, Zwitserland en Italië. De band zal dit jaar ook nog optreden in Tivoli en in De melkweg. De mix van percussie en metal is heel vernieuwd en kwalitatief vooral goed. de prijs is 7 eurotjes, en de tijden zijn 21:00 - 02:00 http://www.hetkasteel.nl & http://www.laberinto.nl |
|
headway was toch een prog-festival? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik had al een tijdje niks meer van ze gehoord, maar ik ben blij dat ze nog actief zijn..... Toppie muziek met zeer goeie muzikanten |
|
Goeie band! Vooral de drums en percussie is van een smerig hoog niveau! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Klopt het dat die lui (of een deel ervan) in nederland wonen? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:. dus [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-12-2003 23:35] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ze wonen in Amsterdam, geloof ik... |
|
quote:Hey apekop...dus? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
heb laberinto 2 keer live gezien! was erg gezellig. ja ze wonen in amsterdam (voor zover ik weet) |
|
Laberinto is LACHEN, de muziek is megavrolijk, en die gasten super tof. |
|
Op zich wel gaaf... en t is maar 5 min fietsen. Misschien dat ik ook ff kom kijken. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja, ze wonen in amsterdam idd de drums zijn inderdaad heel erg goed, en ook de andere muzikanten kunnen erg goed spelen. jammer dat de muziek zelf zo slaapverwekkend is, anders was het een topband geweest. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Slaapverwekkend? Hmm het zijn latino ritmes die erg up tempo en swingend zijn dus slaapverwekkend is een verkeerde term. |
|
Goeie band.. In Assen werd hun bus bijna gejat terwijl mijn vrienden toekeken. Lui reden met de bus achteruit tegen een geparkeerde auto aan en gaan daarna hard op de loop. En die eikels staan toe te kijken met hun goeie gedrag Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ja als zo'n bus gejat wordt moet je vooral niet ingrijpen, het is tenslotte niet jouw bus die gestolen wordt... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dat is een dilemma a.s. zaterdag: Laberinto in Kasteel Pleurisy in Aalsmeer Panchrysia, Thronar, Imbolc in Woerden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Dus ja! Ik las jouw post verkeerd. Ik las iets van of ze voor de helft Nederlands waren en dacht toen dat je in de war was met Agresion...blablabla...dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: lijkt mij geen dilemma hoor!!!!! |
|
Het kasteel (laberinto) is het meest in de buurt. Maar de black metal heeft toch mijn voorkeur DUS we gaan naar woerden! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
Index / Concerten |