IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het nieuwe Tankard album is af! Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 17-12-2003 22:18 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik kijk er al met veel plezier naar uit en trek nog een flessie open!

Greetings Metalheads!!!
The recordings as well as the final mix for the new album "Beast Of Bourbon" have been completed. Producer Andy Classen, as usual, did a monumental job with the sound and we are more than satisfied with the result. Now it´s up to you guys to put this Motherfucker in the Charts. It will be released on AFM-Records end of March and will contain the following tracks:

1. Under Friendly Fire
2. Slipping From Reality
3. Genetic Overkill
4. Die With A Beer in Your Hand
5. The Horde
6. Endless Pleasure
7. Dead Men Drinking
8. Alien Revenge
9. Fistful Of Love
10. Beyond The Pubyard
11. We´re Coming Back

By the way, "We´re Coming Back" is a Coverversion of a song by the British Punkrock Legends Cocksparrer. If your curiosity has been peaked then come to our listenening session at the Metal Bar "Speak Easy" (www.speak-easy.de)on 10.Jan.04. Music will be provided by DJ Buffo & DJ Gerre. Start at 8 pm. Be there or be square and let´s drink loads of beer together.

`Till then

Cheers Gerre

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-12-2003 11:31]

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-12-2003 22:23 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

die with a beer in your hand

I can't shoot straight unless I've had a pint!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 17-12-2003 22:25 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

het zal wel weer wat moois worden!

GERRE RULES!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-12-2003 22:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heersch, een cover van Cock Sparrer, zal wel We are the Boys of Someonna's gonna Die Tonight zijn.
Ik heb Tankard begin Januari nog gezien in Geleen, dat was bruut heerschend!

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-12-2003 22:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

LOL @ de titels!

Dat wordt weer een fijn potje Thrash! En nu op de tourdata wachten!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-12-2003 22:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Endless Pleasure, Die with a Beer in Your Hand, zo te zien allemaal titels van klassieke songs in een Tankardjasje gegoten.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-12-2003 22:30 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 22:27 schreef Heiden het volgende:
Endless Pleasure, Die with a Beer in Your Hand, zo te zien allemaal titels van klassieke songs in een Tankardjasje gegoten.
ja inderdaad!
"Under Friendly Fire" vond ik ook wel wat hebben!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 18-12-2003 6:46 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hij is weer geproduceerd door Andy Classen dus de sound zal wel weer dik OK zijn!

Ik ben super benieuwd, ik hoop weer op een Sebastian Krueger hoesje met d Alien erop!

Promoman
Usericon van Promoman
Posted 18-12-2003 7:38 by Promoman Wijzig reactieProfiel van PromomanQuote dit bericht

'let´s drink loads of beer together'

Beetje vreemde uitspraak voor iemand die zelf al een tijdje geen druppel alcohol meer drinkt.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 18-12-2003 7:54 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Over wie heb je het nu, ik heb bij de laatste optredens van Tankard in nederland nog behoorlijk wat pilsjes weggeslagen met gerre!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 8:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 7:54 schreef enforcer het volgende:
Over wie heb je het nu, ik heb bij de laatste optredens van Tankard in nederland nog behoorlijk wat pilsjes weggeslagen met gerre!
013 was hij inderdaad ook lekker bezig toen

Orion
Usericon van Orion
Posted 18-12-2003 8:15 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

was u daarbij dan volgens mij niet

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 8:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Jup

Orion
Usericon van Orion
Posted 18-12-2003 8:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

datum?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 8:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

1 december 2002 dacht ik..

Orion
Usericon van Orion
Posted 18-12-2003 8:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

daar was ik ook toen met bjorn enzo.....

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 8:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

had je wel even eerder kunnen melden! (Bjorn trouwens ook... moest nu alleen reizen en eztreem vroeg terug) nja..

al tourdata voor volgend jaar bekend?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-12-2003 8:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

In Januari was Gerre ook nog flink aan het tetteren. Gerre zonder alcohol kan ik me echt niet voorstellen.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 18-12-2003 9:15 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

nee, ik eerlijk gezegd ook niet...Ik weet dat die nieuwe gitarist Andy christelijk is en niet veel drinkt...

HAHAH kan je nagaan een christelijke gitarist in TANKARD, hij schijnt wel behoorlijk eigenzinnig Christelijk te zijn, hij speelt ook bij een Christelijke power metal band vrij technisch, Seventh Avenue geloof ik...von dat niet zo'n boeiende band!

maar tankard staat weer helemaal op de kaart na "B-day" ik stem voor een SODOM/TANKARD/HOLY MOSES tour in 2004!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 9:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 9:15 schreef enforcer het volgende:
maar tankard staat weer helemaal op de kaart na "B-day" ik stem voor een SODOM/TANKARD/HOLY MOSES tour in 2004!
*stemt mee*

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 18-12-2003 9:34 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

natuurlijk mogen KREATOR en DESTRUCTION daar best bij zoals in 2002!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 9:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 9:34 schreef enforcer het volgende:
natuurlijk mogen KREATOR en DESTRUCTION daar best bij zoals in 2002!

Ja, dat wordt dan weer extreem lang! Maak dan meteen een Thrash festival!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 18-12-2003 10:26 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou 5 bands is tegenwoordig niet eens zo extreem "bonded by metal" was 10 bands ofzo!

allemaal een 70 minuten set en je hebt 6 uur vette muziek!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 10:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Dat zou heerschen! Vooral met de bands die je noemt!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-12-2003 11:29 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

alweer een nieuwe? gaat snel
maare idd SODOM + TANKARD + KREATOR - 013

helaas

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 18-12-2003 13:08 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 22:25 schreef Heiden het volgende:
Heersch, een cover van Cock Sparrer, zal wel We are the Boys of Someonna's gonna Die Tonight zijn.
Ik heb Tankard begin Januari nog gezien in Geleen, dat was bruut heerschend!

we're coming back IS de cock sparrer cover,ja lezen blijft moeilijk

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com