|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
die with a beer in your hand I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
het zal wel weer wat moois worden! GERRE RULES! |
|
Heersch, een cover van Cock Sparrer, zal wel We are the Boys of Someonna's gonna Die Tonight zijn. Ik heb Tankard begin Januari nog gezien in Geleen, dat was bruut heerschend! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
LOL @ de titels! Dat wordt weer een fijn potje Thrash! En nu op de tourdata wachten! |
|
Endless Pleasure, Die with a Beer in Your Hand, zo te zien allemaal titels van klassieke songs in een Tankardjasje gegoten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:ja inderdaad! "Under Friendly Fire" vond ik ook wel wat hebben! |
|
Hij is weer geproduceerd door Andy Classen dus de sound zal wel weer dik OK zijn! Ik ben super benieuwd, ik hoop weer op een Sebastian Krueger hoesje met d Alien erop! |
|
'let´s drink loads of beer together' Beetje vreemde uitspraak voor iemand die zelf al een tijdje geen druppel alcohol meer drinkt. |
|
Over wie heb je het nu, ik heb bij de laatste optredens van Tankard in nederland nog behoorlijk wat pilsjes weggeslagen met gerre! |
|
quote:013 was hij inderdaad ook lekker bezig toen |
|
was u daarbij dan volgens mij niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Jup |
|
datum? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
1 december 2002 dacht ik.. |
|
daar was ik ook toen met bjorn enzo..... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
had je wel even eerder kunnen melden! (Bjorn trouwens ook... moest nu alleen reizen en eztreem vroeg terug) nja.. al tourdata voor volgend jaar bekend? |
|
In Januari was Gerre ook nog flink aan het tetteren. Gerre zonder alcohol kan ik me echt niet voorstellen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nee, ik eerlijk gezegd ook niet...Ik weet dat die nieuwe gitarist Andy christelijk is en niet veel drinkt... HAHAH kan je nagaan een christelijke gitarist in TANKARD, hij schijnt wel behoorlijk eigenzinnig Christelijk te zijn, hij speelt ook bij een Christelijke power metal band vrij technisch, Seventh Avenue geloof ik...von dat niet zo'n boeiende band! maar tankard staat weer helemaal op de kaart na "B-day" ik stem voor een SODOM/TANKARD/HOLY MOSES tour in 2004! |
|
quote:*stemt mee* |
|
natuurlijk mogen KREATOR en DESTRUCTION daar best bij zoals in 2002! |
|
quote:Ja, dat wordt dan weer extreem lang! Maak dan meteen een Thrash festival! |
|
Nou 5 bands is tegenwoordig niet eens zo extreem "bonded by metal" was 10 bands ofzo! allemaal een 70 minuten set en je hebt 6 uur vette muziek! |
|
Dat zou heerschen! Vooral met de bands die je noemt! |
|
alweer een nieuwe? gaat snel maare idd SODOM + TANKARD + KREATOR - 013 helaas http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: we're coming back IS de cock sparrer cover,ja lezen blijft moeilijk het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |