|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's dan afgesproken Zo gauw als ik rijk ben, koop ik uit eerbetoon voor alle vrouwelijke fans een Amerikaanse politiezonnebril, een cowboyhoed en een fles Zweedse vodka Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
binnenkort nog maar ees in de jonosh dan! |
|
quote: Ik heb al zo'n politiezonnebril, maar ik wil er best nog een... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Een echte decomposing bitch heeft of course een amerikaanse politiezonnebril in haar bezit Ik ben eens in het bezit geweest van het zogenaamde koningsmodel Amerikaanse politiezonnebril, namelijk de versie met het zwarte montuur met spiegelglazen en adelaar als tussenversiering, maar die is helaas van mijn tronie gevallen toen ik in de Eifel op acrobatische wijze een riviertje over probeerde te steken Een optreden in de Jonas zit er voorlopig niet in, omdat die fucking stoner- en emorockfags daar een offensief tegen metal gestart zijn, vuile posercunts Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Godverdomme! dat laten jullie toch niet op je zitten! |
|
Ach, op een gegeven moment komen ze er toch wel achter dat die homobands tot hun faillissement zal leiden en mogen de echte metaalmaniakken weer de zaak runnen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:'black' metal zit er daar voorlopig niet in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
2 x geweest daar in Jonosh, was leuk, maar er moet weer Metal komen! |
|
De cd-presentatie van Zwartketterij moet toch zeker in de Jonas plaatsvinden, de Yab Yum afhuren gaat een beetje boven onze kredietmogelijkheden :bier Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Laat maar ik verwarde Jonosh met Pazzop Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
beide zalen moeten in elk geval oppazzen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |