![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's dan afgesproken ![]() ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
binnenkort nog maar ees in de jonosh dan! ![]() |
|
quote: Ik heb al zo'n politiezonnebril, maar ik wil er best nog een... ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Een echte decomposing bitch heeft of course een amerikaanse politiezonnebril in haar bezit ![]() ![]() Een optreden in de Jonas zit er voorlopig niet in, omdat die fucking stoner- en emorockfags daar een offensief tegen metal gestart zijn, vuile posercunts ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Godverdomme! dat laten jullie toch niet op je zitten! ![]() ![]() |
|
Ach, op een gegeven moment komen ze er toch wel achter dat die homobands tot hun faillissement zal leiden en mogen de echte metaalmaniakken weer de zaak runnen ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote:'black' metal zit er daar voorlopig niet in. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
2 x geweest daar in Jonosh, was leuk, maar er moet weer Metal komen! ![]() |
|
De cd-presentatie van Zwartketterij moet toch zeker in de Jonas plaatsvinden, de Yab Yum afhuren gaat een beetje boven onze kredietmogelijkheden :bier Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote:Laat maar ik verwarde Jonosh met Pazzop ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
beide zalen moeten in elk geval oppazzen ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |