|
Auteur: |
|
|
Leuk, nog een metallica topic! |
|
kolere, zoveel aandacht voor zo'n achtergebleven club semi-bejaarde hardrockers met alcoholprobleem die teren op alles wat ze voor 1992 hebben gemaakt aangezien alles daarna (persoonlijke mening) simpelweg semi-avantgardische rockmuziek met de diepgang van een a4tje en de inspiratie van een vinex-wijk ontwikkelende projectontwikkelaar.. Maar je hebt het wel leuk gehad?? Een kleine snol zit zo vol. |
|
kunnen we ze gewoon niet lekker negeren met z'n allen, heel dat kut metallica??? Goeie muziek maken ze al jaren niet meer. Met the Black Album begon het muziekale verval, en dat heeft zich alleen maar doorgezet.... |
|
inderdaad gewoon negeren...ik berijpg NIETS van die metallica adoratie! |
|
Aan NJCB , stuur me je e mail adres op bolle307@pandora.be , ik heb nog wel ne foto of 50 |
|
Mensen, maak alstublieft een metallica-afzeik topic aan ofzo en laat de mensen die hun wel kunnen waarderen gewoon met rust edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 19-12-2003 12:00] |
|
quote: Das verplaatsen van het probleem. Als we een Metallica afzeikforum maken dan komen al die metallica-josti's daar uitleggen/cq flamen dat metallica wel goed is. (persoonlijke mening ). Zowiezo, er zijn genoeg metallica-topics. Ik zou zeggen, of slotje of 1 ervan verzieken tot anti-metallica of laat iedereen zieken. Mening van Vrijheidsuiting!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:ALs we nu 1 van de 50 metallica topics als afzeik topic gebruiken .... |
|
Een anti-topic is onzin, maar ik word ook gek van dat gezeik in elk (inderdaad 1 metallica topic is genoeg) topic dat over die band gaat. Het verpest het een beetje voor de mensen die wel gewoon willen ouwehoeren over metallica. |
|
IIG Heeft er nog iemand foto's kunnen nemen, of beter nog, kunnen filmen ??? Posten (of mailen) maar !!! Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
Kan dan svp iemand me uitleggen waarom metallica vandaag de dag nog steeds geweldig is ??? Ik zou namelijk niet weten waarom. |
|
Ik was zelf gegaan, ware het niet dat ik wegens uitverkocht in Arnhem bengeweest. Het enige wat ik hier nog op te zeggen heb: Klote, metalcafé's waren eergisteren gewoon leeg! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
METALLICA IS KLOTE EN RAM DAT IN JE PORUM Wordt een beetje moe van al die metallica topics hier "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Stop dan met ze te bezoeken en ga op een andere zeiken. On topic : foto's !!! Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
UTFS! Zoek eer gij begint |
|
UTFS ??? Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
Use The Fucking Search |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=Metallica&what=title&sort=time Kijk, al rond de 50 Metallica topics. |
|
Zucht Als gij me daar 1 topic van kunt aanduiden waarin staat waar er foto's te verkrijgen zijn van bovenstaand optreden, dan zalk daar es gaan kijken. Heb dit dus al gedaan, en daarom datk dit topic geopend heb, tiens. Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
ZO, heb mijn kaartjes gehaald! Was erg druk vanmorgen, een rij tot ver in het postkantoor! |
Index / Concerten |