|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In de goudvishal in Arnhem zaal open: 20:00 uur Entree €9,00 vvk 8,00 Ik zal hier wel hoogst waarschijnlijk zijn! Wie nog meer? |
|
Misschien ben ik er ook wel bij. |
|
Legion heerst.. eens een demo met die gasten getrade en die demo is zo fucking vet! een totale ripoff van "secrets of the black arts" van dark funeral, maar dan beter en lomper Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Daar ben ik Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgens de Legion site. The Legion are not that proud to announce that our European February/March tour has been cancelled! The reason is that Impaled Nazarene are going on a European tour in May and the booking agency wanted to move the tour from Feb/March to a future date which wasn't possible for Impaled Nazarene. www.legion.nu |
|
vanwege datschuivingen konden ze niet meer samen touren |
|
kut Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: misschien dat een van de bands nog wel komt, welke weet ik dan niet. |
|
quote:mja maar ik vond deze setlist juist erg ok. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:wist je al wat ze gingen spelen dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:line up dan mierenneukende breezah slikker Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hehe I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Impaled Nazarene komt in mei en of Legion hierbij zal zijn is nog maar de vraag. Denk het niet. Ik vind het jammer voor INRI, eindelijk eens een keer een tour, wordt deze afgezegd GODVERDOMME. |
|
GODVERDOMME is hier inderdaad op zijn plek.. Erg jammer voor de INRI-mensen.. En had er zelf eigenlijk ook wel zin in ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Vooral om dat ze niet al teveel gesteund worden door het label qua touren (heb ik me laten vertellen). En andere bands, die het in mijn ogen iets minder verdienen, wel alle steun krijgen. Met een beetje geluk krijgen ze nog een aanbod. En anders misschien als de nieuwe plaat uit is. |
|
Ik hoop het voor ze.. Ik gun 't ze absoluut en ben benieuwd naar de nieuwe plaat.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
en ze hebben mooie stickers |
|
quote: Waar heb je die gezien dan?? Ik ben al zooo lang op zoek naar deze stickers maar ik kan ze nergens vinden!! Ik krijg ze ook nooit van de INRI mensen Ben erg benieuwd naar deze stickers..! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik heb Koning voor een paar weken hier nog over gesproken. Had het er over dat de nummers iets simpeler werden. Iets meer back to basic zeg maar, maar nog wel goed hard. Maar zoals Koning het de ene dag zegt, kan het de andere dag wel 180 graden draaien. In ieder geval Dennis en Jan zijn laatst nog bij hun geweest en zij hadden het erover dat het hard en sneller was. "Bloasen" zeg maar. |
|
quote: Klinkt goed! LOL@'Bloasen'.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Blast-Beat-Music Rulezzzz |
|
quote: ik heb nog drie onopgeplakte exemplaren. wil ze je best toesturen, moet je maar mailen (ik zie mijn mail pas morgen weer) |
|
quote: Half Nederland loopt gvd met Inri stickers rond, en wie heeft ze weer niet?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ik ook niet...ik kreeg ze van een Monoklit-gast... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Overal waar INRI is geweest heb je die dingen zitten, maar...... Als je ze vraagt kun je wel een stapel krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |