IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 29 Feb: Impaled Nazarene + The Legion + INRI Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 19-12-2003 19:27 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

In de goudvishal in Arnhem
zaal open: 20:00 uur Entree €9,00 vvk 8,00
Ik zal hier wel hoogst waarschijnlijk zijn!
Wie nog meer?

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-12-2003 19:28 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Misschien ben ik er ook wel bij.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-12-2003 19:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Waaaah, eindelijk data bekend!!! Als ze niet dichter in de buurt spelen (wat ze als mede-Twentenaren eigenlijk wel aan ons verplicht zijn) ben ik hier zeker bij!
I.N.R.I.!!!!!! GODVERDOMME!!!

En Impaled Nazarene, sja.. Wil ze heel graag eindelijk eens zien en ben heel erg benieuwd naar hun optreden aangezien ze net een nieuw album uit hebben...

Dit wordt gaaf

..."Hate can only create more hate"...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-12-2003 19:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Legion heerst..
eens een demo met die gasten getrade en die demo is zo fucking vet!

een totale ripoff van "secrets of the black arts" van dark funeral, maar dan beter en lomper

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2003 19:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Daar ben ik

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-12-2003 14:05 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Volgens de Legion site.

The Legion are not that proud to announce that our European February/March tour has been cancelled! The reason is that Impaled Nazarene are going on a European tour in May and the booking agency wanted to move the tour from Feb/March to a future date which wasn't possible for Impaled Nazarene.

www.legion.nu

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 14:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vanwege datschuivingen konden ze niet meer samen touren

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-12-2003 15:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

kut

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 16:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 15:50 schreef kwelgeest het volgende:
kut

misschien dat een van de bands nog wel komt, welke weet ik dan niet.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-12-2003 16:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:05 schreef ghoulliette het volgende:
mja maar ik vond deze setlist juist erg ok.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-12-2003 16:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:06 schreef kwelgeest het volgende:
mja maar ik vond deze setlist juist erg ok.
wist je al wat ze gingen spelen dan?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-12-2003 16:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:07 schreef Voice Of Doom het volgende:
wist je al wat ze gingen spelen dan?
line up dan mierenneukende breezah slikker

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 30-12-2003 16:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hehe

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Buried_Alive
Posted 30-12-2003 16:41 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:05 schreef ghoulliette het volgende:

Impaled Nazarene komt in mei en of Legion hierbij zal zijn is nog maar de vraag. Denk het niet. Ik vind het jammer voor INRI, eindelijk eens een keer een tour, wordt deze afgezegd GODVERDOMME.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 16:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

GODVERDOMME is hier inderdaad op zijn plek.. Erg jammer voor de INRI-mensen.. En had er zelf eigenlijk ook wel zin in

Buried_Alive
Posted 30-12-2003 16:49 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:44 schreef Immortella het volgende:
GODVERDOMME is hier inderdaad op zijn plek.. Erg jammer voor de INRI-mensen.. En had er zelf eigenlijk ook wel zin in

Vooral om dat ze niet al teveel gesteund worden door het label qua touren (heb ik me laten vertellen). En andere bands, die het in mijn ogen iets minder verdienen, wel alle steun krijgen. Met een beetje geluk krijgen ze nog een aanbod. En anders misschien als de nieuwe plaat uit is.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 16:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik hoop het voor ze.. Ik gun 't ze absoluut en ben benieuwd naar de nieuwe plaat..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 16:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en ze hebben mooie stickers

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 16:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:51 schreef ghoulliette het volgende:
en ze hebben mooie stickers

Waar heb je die gezien dan?? Ik ben al zooo lang op zoek naar deze stickers maar ik kan ze nergens vinden!! Ik krijg ze ook nooit van de INRI mensen
Ben erg benieuwd naar deze stickers..!

Buried_Alive
Posted 30-12-2003 16:54 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:50 schreef Immortella het volgende:
Ik hoop het voor ze.. Ik gun 't ze absoluut en ben benieuwd naar de nieuwe plaat..

Ik heb Koning voor een paar weken hier nog over gesproken. Had het er over dat de nummers iets simpeler werden. Iets meer back to basic zeg maar, maar nog wel goed hard. Maar zoals Koning het de ene dag zegt, kan het de andere dag wel 180 graden draaien. In ieder geval Dennis en Jan zijn laatst nog bij hun geweest en zij hadden het erover dat het hard en sneller was. "Bloasen" zeg maar.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2003 16:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:54 schreef Buried_Alive het volgende:
Ik heb Koning voor een paar weken hier nog over gesproken. Had het er over dat de nummers iets simpeler werden. Iets meer back to basic zeg maar, maar nog wel goed hard. Maar zoals Koning het de ene dag zegt, kan het de andere dag wel 180 graden draaien. In ieder geval Dennis en Jan zijn laatst nog bij hun geweest en zij hadden het erover dat het hard en sneller was. "Bloasen" zeg maar.

Klinkt goed! LOL@'Bloasen'..

Buried_Alive
Posted 30-12-2003 16:59 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:56 schreef Immortella het volgende:
Klinkt goed! LOL@'Bloasen'..

Blast-Beat-Music Rulezzzz

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2003 17:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:53 schreef Immortella het volgende:
Waar heb je die gezien dan?? Ik ben al zooo lang op zoek naar deze stickers maar ik kan ze nergens vinden!! Ik krijg ze ook nooit van de INRI mensen

ik heb nog drie onopgeplakte exemplaren.

wil ze je best toesturen, moet je maar mailen (ik zie mijn mail pas morgen weer)

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-12-2003 17:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:

Half Nederland loopt gvd met Inri stickers rond, en wie heeft ze weer niet??

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 30-12-2003 17:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 16:53 schreef Immortella het volgende: Ik krijg ze ook nooit van de INRI mensen
Ik ook niet...ik kreeg ze van een Monoklit-gast...

Buried_Alive
Posted 30-12-2003 17:07 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:

Overal waar INRI is geweest heb je die dingen zitten, maar......
Als je ze vraagt kun je wel een stapel krijgen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com