|
Auteur: |
|
|
Nope, wel een coole tribute-band, komen bij mij uit de buurt, ken wat ex-leden ervan heel oppervlakkig. Wel eens mee geluld in een grijs verleden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Is een van de beste coverbands uit Nederland inderdaad...zeer vet! |
|
idd, ik heb er met Vintage nog t voorprogramma van gedaan in Waalwijk, was lachuh.... vooral de leadgitarist lijkt errug op A.Young |
|
Zekers een prima band.En die gitarist lijkt idd sprekend. spelfout weggehaald... |
|
Ik heb ze twee keer gezien nu, blijft leuk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja! in januari ook weer in Arnhem! |
|
op bospop waren ze wel gaaf wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb ze gezien in Kelpen-Oler...geweldig |
|
wij spelen met Up The Irons regelmatig met ze. Prima gasten, goede muzikanten (incl. hun crew). Bijna akelig hoeveel ze op het origineel lijken [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-12-2003 11:33] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: klopt |
|
quote:Echt waar??? COOL! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- quote: quote:Ze waren erg vet...Maar ja, wat wil je ook met bijna alle nummers van If you want blood FREEZE |
|
22 januari alhier te Veenendaal. Paar honderd meter van m'n huis. Ik ga dus. http://www.escape-veenendaal.nl/action.htm Oud Vuil. |
|
quote:hehe en een *gast optreden* van het dochtertje van vrienden van mij...ze zong een nummertje mee...en dat op haar elfde wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zit andrew elt van sleeze beeze er nog bij?! |
|
action in dc is zeer goed.Ik heb ze pas nog gezien in waspik moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
Ik zie ze al sinds 1997 ofzo. Toen kwamen ze 2x per jaar in de Bierton in Zwolle en dat was altijd super gaaf. Ze hebben ook in het voorprogramma van Saxon in Podium Hardenberg en in het voorprogramma van Motorhead in Hellendoorn gespeeld! Vorig jaar stonden ze nog op Graspop. Ik vind ze de beste coverband van Nederland en elk optreden is een feest. see you at occultfest! |
|
morgen spelen ze om 21:00 in weert op een festivalletje op de grote markt, het is een benefietconcert voor giro 555, entree is 15 euro wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hehehe precies, in de grote zaal stonden ze dan meestal de boel plat te spelen. Toffe lui, kreeg nog wel eens alle overgebleven bierbonnetjes van ze |
|
Hah,ze spelen in februari hier weer spelfout weggehaald... |
|
Ja, da's altijd tof...heb ze ook een paar keer gezien en dat was dolle pret... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Kut zeg, wat ben jij true necrokvlt zeg.. zie je ze al sinds 1997?? vet hey! on-ge-loooooooooooooooooooooooooooooo-fe-LIJK!!!!!!!!!!!!!!!! vet! niet normaal! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
Index / Concerten |