|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
metalfest Detonation Dark Day Rising Walpurgisnacht start tijd : 22:00 entree : 3 pleurootjes |
|
uhh dat was gewoon omdat de konick op was als het goed is, (knullige foutje van de gene die bier besteld heeft), dacht ik iig |
|
Ik had gehoord dat ze geen Koninck meer in gingen kopen tot het nieuwe jaar. Maar goed, we dwalen af. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote:Dat was inderdaad flink dom |
|
hmm nu ben ik eigelijk wel verplicht om te komen... 2 leuke bands :D "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ben er ook! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Verval en ik gaan er ook heen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
AAAAAARGh Keuzes keuzes keuzes Judgement Day speelt dan ook met o.a. TMDC in Apeldoorn.. EN ik zou die avond ergens als vrijwilliger het geluid bij een paar bandjes kunnen doen.. HMPF |
|
Ik ga toch naar Delft, lekker makkelijk, Verval woont daar. En ik ben wel benieuwd naar Walpurgisnacht en het Bier is er maar 1 pleuro. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Raar uitgaansvolk daar in Delft zeg!? Maar was wel gezellig. Walpurgisnacht was GE-WEL-DIG, hulde! |
|
quote: Al trauma's? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Detonation was erg goed!! Was verder ook erg gezellig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
oeh, was dat gister..... |
|
beetje jammer dat de bar in de kelder erhalf was uitgesloopt nu moesten we het met amstel doen maarja het was wel leuk avondje |
|
Gadver, wat heb ik toch een hekel aan de koornbeurs... Bijna net zo'n grote hekel als ik sinds kort aan Schiedam heb... BAH! Delft stinkt! letterlijk. |
|
Drie goeie bands in het bijzonder Walpurgisnacht. Werd alleen gek van die hardcore gasten die als een stel mongolen gaan staan meppen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja, idd... die knalden overal tegenaan. Of die maf voor zich uit begonnen te meppen. Al met al een geweldig avondje. Detonation was wederom retestrak. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Hey! |
|
Gelijk heeft hij... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ach die hardcore mannetjes waren zo klein te meppen al zijn mn ellebogen er wel wat geel/bruin achtig van geworden :p |
|
quote: Geen probleem verder, maar Delft stinkt gewoon echt. Er hangt daar zo'n extreem ranzig riool luchtje rondom de grachten. In Gouda de dag ervoor was dat beduidend minder overigens. Misschien dat je het niet meer ruikt als je te vaak komt. Feit is, dat die lucht verre van gezond is en men maar zoveel mogelijk door de neus moet ademen bij aankomst in Delft. |
|
quote: euh... uhm... rioollucht is true? |
|
Delft heerscht als de hell en die stank daar wen je wel aan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |