IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metalfest in koornbeurs te delft 27 dec Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 22-12-2003 18:09 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

metalfest

Detonation
Dark Day Rising
Walpurgisnacht

start tijd : 22:00
entree : 3 pleurootjes

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 22-12-2003 18:12 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

DETONATION

Ja, ik zal er wel weer zijn.
Jammer dat er alleen nog maar Amstel getapt wordt, maarja, je moet er toch iets voor over hebben.

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 22-12-2003 18:13 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

uhh dat was gewoon omdat de konick op was als het goed is, (knullige foutje van de gene die bier besteld heeft), dacht ik iig

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 22-12-2003 18:20 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ik had gehoord dat ze geen Koninck meer in gingen kopen tot het nieuwe jaar.
Maar goed, we dwalen af.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 18:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 18:13 schreef Rensykdom het volgende:
uhh dat was gewoon omdat de konick op was als het goed is, (knullige foutje van de gene die bier besteld heeft), dacht ik iig
Dat was inderdaad flink dom

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 22-12-2003 18:24 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

hmm nu ben ik eigelijk wel verplicht om te komen... 2 leuke bands :D

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-12-2003 18:52 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik ben er ook!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-12-2003 20:21 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Verval en ik gaan er ook heen.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-12-2003 21:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-12-2003 21:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

AAAAAARGh

Keuzes keuzes keuzes

Judgement Day speelt dan ook met o.a. TMDC in Apeldoorn..

EN ik zou die avond ergens als vrijwilliger het geluid bij een paar bandjes kunnen doen..

HMPF

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-12-2003 21:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ga toch naar Delft, lekker makkelijk, Verval woont daar.
En ik ben wel benieuwd naar Walpurgisnacht en het Bier is er maar 1 pleuro.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-12-2003 16:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Raar uitgaansvolk daar in Delft zeg!?
Maar was wel gezellig. Walpurgisnacht was GE-WEL-DIG, hulde!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 28-12-2003 16:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 16:45 schreef MBMarduk het volgende:
Raar uitgaansvolk daar in Delft zeg!?

Al trauma's?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-12-2003 17:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Detonation was erg goed!! Was verder ook erg gezellig

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-12-2003 17:17 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

oeh, was dat gister.....

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 28-12-2003 18:45 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

beetje jammer dat de bar in de kelder erhalf was uitgesloopt nu moesten we het met amstel doen maarja het was wel leuk avondje

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 28-12-2003 18:54 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Gadver, wat heb ik toch een hekel aan de koornbeurs...

Bijna net zo'n grote hekel als ik sinds kort aan Schiedam heb...

BAH!
Delft stinkt! letterlijk.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 28-12-2003 19:24 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Drie goeie bands in het bijzonder Walpurgisnacht.
Werd alleen gek van die hardcore gasten die als een stel mongolen gaan staan meppen.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 28-12-2003 22:53 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ja, idd... die knalden overal tegenaan.
Of die maf voor zich uit begonnen te meppen.
Al met al een geweldig avondje. Detonation was wederom retestrak.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-12-2003 23:43 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 18:54 schreef Poggwyd het volgende:
BAH!
Delft stinkt! letterlijk.

Hey!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-12-2003 1:28 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Gelijk heeft hij...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 29-12-2003 16:51 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

ach die hardcore mannetjes waren zo klein te meppen al zijn mn ellebogen er wel wat geel/bruin achtig van geworden :p

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 29-12-2003 17:13 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 23:43 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Hey!

Geen probleem verder, maar Delft stinkt gewoon echt. Er hangt daar zo'n extreem ranzig riool luchtje rondom de grachten.
In Gouda de dag ervoor was dat beduidend minder overigens.
Misschien dat je het niet meer ruikt als je te vaak komt. Feit is, dat die lucht verre van gezond is en men maar zoveel mogelijk door de neus moet ademen bij aankomst in Delft.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 29-12-2003 17:20 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 17:13 schreef Poggwyd het volgende:
Geen probleem verder, maar Delft stinkt gewoon echt. Er hangt daar zo'n extreem ranzig riool luchtje rondom de grachten.
In Gouda de dag ervoor was dat beduidend minder overigens.
Misschien dat je het niet meer ruikt als je te vaak komt. Feit is, dat die lucht verre van gezond is en men maar zoveel mogelijk door de neus moet ademen bij aankomst in Delft.

euh... uhm... rioollucht is true?

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 29-12-2003 18:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Delft heerscht als de hell en die stank daar wen je wel aan.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 29-12-2003 19:28 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 18:31 schreef Verval het volgende:
Delft heerscht als de hell en die stank daar wen je wel aan.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com