|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk in ieder geval ff 2e hands... |
|
quote: Waar heb je dat stemding vandaan...die wil ik ook |
|
kan je in de betere gitaarzaken wel vinden, als het goed is... of je zoekt op ebay.de; daar haal ik de meeste dingen vandaan i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: thnx voor de msn toelichting! |
|
Godver de tering wat zijn die bassen over het algemeen goedkoop op ebay.de Aleen hoe doe je zoiets als je iets fijns ziet ? Ga je naar Duitsland om het te halen of laat je het opsturen. Binnen Nederland heb ik al wel eens wat laten opsturen maar is dat vanuit Duitsland ook zon goed idee ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Volgens mij kan je gerust iets laten opsturen vanuit Duitsland, ik denk niet dat er erg ruw mee omgegaan wordt. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik ben van plan ook maar wat nieuw spul in te slaan en aangezien het lekker gaat met de band moet ik maar eens iets voor optredens hebben. Mijn vraag: er word mij van alle kanten Randall aanbevolen(prijs kwaliteit verhouding moet uitsteken zijn) hebben jullie hier ervaring mee? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nope, ik dacht ook dat die alleen gitaar versterkers in hun assortiment hadden? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: heb ik tot nu toe altijd wel gedaan... heb zo m'n warwick voor 450 euro inclusief verzendkosten en ook al m'n versterkers komen daar vandaan; heb ze elke keer laten versturen, en die cabinet + top werd zelfs thuis afgeleverd door de verkoper voor 60euro @orion/jebes: ik heb tot nu toe maar een keer spul van randall gezien; di-rect heeft daar gitaartops van (lijkt me vergelijkbaar met line6) [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 08-03-2004 19:50] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Randall moet het op gitaar gebied niet slecht doen, maar is ook geen topper. Zou eerder kiezen voor de wat betere basmerken. En 2e hands kom je al goed spul tegen, voor weinig. |
|
Ik heb een Trace Elliot GP12 SMX top met een SWR Triad Speaker. Die top heb ik tweedehands uit Eindhoven gehaald voor weinig... kreeg er ook nog een baskoffer en flightcase bij van een zwaar enthousiaste gast (was blij dat zijn kastje in goede handen kwam ). Zit een 12-bands EQ op. Doe ik niet veel mee. Ben zeer tevreden met het geluid van mijn bas (Basscollection 5-fretless met extra gelakte toets), dus niet te veel aan doen. Die speaker heb ik tweedehands uit de winkel gehaald in Deventer. Heeft een 15 inch, 10 inch en een hoorn. Prima verdeling. Verterker en speaker hebben allebei flink wat vermogen. Kan ik elk podium wel mee vullen. |
|
mocht iemand interesse hebben, ik kan voor 165euronen aan een trace elliot series 6 gp12 pre amp komen. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Nope.. hou mijn gear maar ff bij het huidige. Toch bedankt! |
|
quote: ik heb misschien wel interesse... |
|
Nu men toch aan het verkopen slaat!! Ik heb nog een Eden D210xlt kast te koop. Het is een 4 ohm kast. Mocht er iemand interesse in hebben.... |
|
Voor 10 euro wil ik hem best wel hebben... moet je hem ook ff komen brengen btw Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Hmmm, kan je een prijsindicatie geven? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
tussen de 1 en de 10.000 euro Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Voor 600,- euro kan hij van jouw zijn. Maar daar kan nog over gepraat worden. Als je er echt interesse in hebt, hoor ik het wel. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2004 6:46] Je moeder. |
|
quote: Ik heb serieuze intresse, mail me even want ik wilde jou een mail sturen maar hotmail zegt dat jouw e-mail adres niet bestaat.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dat kan kloppen. Gebruikt het alleen maar voor msn en had het dus nog niet helemaal geactiveerd. Maar heb je inmiddels een mailtje gestuurd, dus wacht af op je antwoord. |
|
quote: [offtopic]Zeg meneer levend begraven, gaan jullie morgenavond nog naar INRI en GOD?[/offtopic] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Naar de zoon van God en naar de vader zelf?! Was wel de bedoeling, maar nog even kijken hoe. En dat wordt vanavond overlegd!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |