|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
euh, ik heb die cd. sorry, VOD, maar ik vond het toendertijd niet echt wat, ik zal het eens herbeluisteren. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-12-2003 23:18] Oud Vuil. |
|
Ik heb de CD sinds kort gelukkig ook...ze zijn me toen helaas ontgaan...heb je toevallig die demo niet? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
nee, maar nooit de moeite genomen, door de eerste indruk. Oud Vuil. |
|
quote: hebben ze een website? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nope...zover ik weet niet...in de vluggigheid kan ik alleen dit vinden... De bandpage op de Adipocere-site, waar alleen de albumhoes te vinden is... de entry in de doom-metal.com bandlist waar alleen de info dat Jeroen van Veen [Within Temptation] er vroeger bij bass-te, nuttig is... Ze bestonden helaas alleen in de tijd dat het internet nog niet zo grootschalig was en er is dus nauwelijks informatie beschikbaar... Oh ja...mocht je besluiten zelf te gaan googlen...typ dan niet enkel "Spina Bifida"...want dan krijg je enkel 1001 sites over de ziekte te zien... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 22-12-2003 23:49] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ja, ken ze nog. Die kwamen hier uit Tilburg. Ik geloof dat er een ex-lid (Michel) nu in Crustacean zit. Ze bestonden maar kort helaas. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De neef van me ex speelde in Spina Bifida. Ik heb die cd nog wel n keer gehoord, tis wel goeie muziek ja " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Alleen dat artwordk van de cd.. dat is echt ongelooflijk lelijk! " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Die demo heb ik wel ergens. Spina Bifida Symphony Of Indictment Demo Hol 1452 * |
|
Dan hoop ik dat ik iets tofs voor jou heb om te traden [kopie]...Shit...moet ik toch weer eens een lijst gaan maken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ken alleen de naam die toendertijd in de media kwam omdat men de bandnaam smakeloos vondt; de muziek helaas nooit geluisterd omdat signalen mijn interesse niet opwekten, maar ben nu stiekem toch wel ietwat benieuwd... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zag de cd laatst ergens in een winkel liggen dus ben em gaan beluisteren; ik moet helaas bekennen dat ik het niet veel soeps vindt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Briljante band, heb de demo Syphony Of Indictment nog heel lang gedraaid (helaas is de de tape zelf inmiddels overleden maar hoesje e.d. nog wel compleet). De volledige cd Ziyadah had een andere zanger, en die cd heb ik eindelijk na jarenlang vruchteloos sporen afgelopen augustus bij Twist & Shout in Utrecht aan de Oudegracht voor een zacht prijsje aangetroffen. Een aantal weken geleden hadden ze nog een copie staan (volgens de verkoper hadden ze er nog meer van) Vooral aan te raden aan mensen die van extreem trage doom/death houden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: en voor mensen met een voorliefde voor een erg klote gotaargeluid... 100 jaar geleden weggedaan en geen moment spijt van gehad... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
+1 Maar dan anders, want ik heb die ziyadahalala cd nog steeds hier liggen. Iemand? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb em al sinds half 90' en ik geniet er nog met enige regelmaat van, per soonlijk vind ik het een heersch-cd [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 27-12-2007 2:16] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Iemand een sampletje? Beschrijving klinkt wel aardig, beetje Winter stijl? |
|
kan de cd binnenkort wel ff voor je rippen... nee niet echt Winter achtig imho... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Winter hoor ik er niet echt in. Ik hoor wel wat Castle invloeden erin. Maar dat is niet zo vreemd aangezien ze uit dezelfde Tilburgse scene voortkomen. En met de beschrijving op doom-metal.com ben ik het ook best eens: Slow Death/Doom act that has remained unknown to most people. Their sound is like most early death/doom metal bands from the early 90s. Slow plodding Doom, slowed down death-metal elements and a heavy death grunt. Interesting for fans of bands like Dusk and the first The Gathering release. Alhoewel je bij die The Gathering de keyboards weg moet denken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
kijk castle, dat was een gave band, heb daar bog wel de demo's ergens van liggen ( chaising unicorns en purple visions als ik t goed herinnner) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja dat klopt dat waren Chasing Unicorns en Purple Visions. Castle vind ik trouwens wel wat sterker dan Spina Bifida. Helaas nooit de Castle debuut cd gevonden. Echt onmogelijk aan te komen. De demo's loop ik heel sporadisch nog weleens tegen het lijf maar die Castle - Castle cd niet. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Ik kwam hem toevallig een tijd geleden tegen voor een paar schamele euros... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
mmi records deed alles buiten de belasting om, toen ze daar in duitsland achter kwamen is t hele spulletje best wel snel verdwenen... tenminste dat heb ik gehoord... ik weet niet hoeveel castle cd's er toen uiteindelijk verkocht/weggeruild zijn maar ik neem aan dat er een deel ook ingenomen is en dat er in eerste instantie 1000 gemaakt waren... ik ben m in de tijd dat ik mn handeltje nog had slechts 1 keer tegengekomen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:1 of 2 nummers ofzo is voldoende Wim, hedde ge em nog? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |