|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat ze eigen voorprogramma meenemen... |
|
quote: d'r is nog een kleine kans hoor, CC speelt dan in Antwerpen en als ze er nu maar eentje meenemen, dan?? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
hey , [Helmet] wat heb je gewijzigd? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Dan blijven we hopen Ps: Helmet heeft SOILWORK verandert in Soilwork. |
|
Callenish Circle speelt inderdaad op 21.02 in Hof Ter Lo (Antwerps Haunted Ball). Die show was al eerder geboekt dus in tegenstelling tot vorige berichten zullen we niet als support van Soilwork kunnen spelen in Nijmegen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: hmm, ben jij ook lid van CC, hehe, vind het wel jammer dat jullie niet kunnen This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Ik weet anders ook nog wel een leuke band die graag wil spelen hoor *777* Hebben al contact gezocht maar helaas geen reactie meer gehad |
|
klein schopje This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
fuuk, dan wordt er verhuisd dat weekend. Dan maar naar Weert |
|
Wat zijn dat voor bands? Dat voorprogramma dus. |
|
Caliban is vette metalcore |
|
quote: en The Forsaken is een furieus melodieus death/thrash gezelschap uut Zweden in de trend van The Haunted, At The Gates..... http://www.theforsaken.net/ |
|
Waarom niet in de 013 |
|
quote:cool |
|
Caliban & Soilwork.. vet! |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:07] ik ben dom, o zo dom |
|
[schop] En nu niet weer een nieuw topic openen |
|
quote: aha jij was het!! sorry, kun je de titel aanpassen dan a.u.b. |
|
het optreden van Soilwork in Staddijk gaat biet door!!! Dit in verband met gemeentelijke beslommeringen omtrent geluidsoverlast. Het goede nieuws is dat het optreden wel doorgaat, maar dan in de Goudvishal!! Zelfde datum, zelfde tijd! |
|
|
|
Kijk zo moeilijk is het niet |
|
Dat ga ik niet halen helaas, dan begint hier de vasteloavend dus dan moet ik me daar aan verspillen hahahah |
|
quote: de wat?? |
|
Morgen ff kaarten reserveren, zullen vast niet bij ticketservice te halen zijn... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Carnaval in Limburg |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |