![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Wietze die zo ontzettend heerscht? Ja dat ben ik ja. ![]() |
|
Huh, vertel? ![]() |
|
quote:Adriaan is psychopaat en Bassie zit vol rassehaat... ...niet...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hahaha, klinkt meer als mark. Maar hoezo, wanneer dan? ![]() |
|
quote:Jij zat met Marc in de tent dan. Toch bijna goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Huh? Vertel er eens over, heb ik gepraat met u? ![]() |
|
Hahah, ja..wietze was die bolle met die friese vlag.. sebinsagoil ![]() |
|
Greycloak, die kent darja ook weer zeker dan? ![]() |
|
quote:Ja, sinds SummerBreeze dus. Tof wijf. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Vomitory Sodom MÖRK GRYNING gaaf! ! six feet under hmm leuk maar denk toch dat ik maar alleen naar wacken ga.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ja, jammer dat het zo zeurt. Gaat na een paar jaar vervelen. ![]() |
|
quote:Mwoh, heb er tot nog toe geen problemen mee. "het" is trouwens niet netjes hoor. ![]() Zijn er al kaarten in omloop, dat iemand weet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ze zijn via metaltix.de (en wel meer adressen) te bestellen. (ik regel een kaart voor je!) ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
wellicht ga ik voor menhir en ensiferum naar duitsland afreizen ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: doen! dan zien we je daar! - Lainedil Naleanor - Greycloak - Helmet??? - Digerdoden??? Bruce Banner ![]() |
|
Ik doe morgen Grey ff mailen ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik ben er ook wel. ![]() |
|
quote:Tuurlijk knul, tuurlijk... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - Helmet??? - Digerdoden + Kwelgeest "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
- Lainedil Naleanor - Greycloak - Helmet??? - Digerdoden + Kwelgeest - Metallica-freak??? (krijg net te horen dat ik misschien met goddess of desire meega) ![]() ![]() ![]() |
|
wou da'k ook kon gaan.... damnnn stomme tentamens *gaat zielig in hoekje zitten huilen* wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
- Greycloak + drinkmaat - Helmet??? - Digerdoden + Kwelgeest What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ik zal een biertje op je drinken daar ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |