|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ben jij een zeikwijf zeg. Vind jij ook wel eens wat wel goed? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Kan me hier wel in vinden. Met alle respect, maar bands als Atreyu, Daughters en bijvoorbeeld Bleeding through kan ik echt niet meer hebben. Emo is voor mij nog steeds Rites of spring en Native nod. Dan heb je het wel weer gehad. Het komt zo geforceerd op mij over en is allemaal toch echt te gladjes. Dat die bands eruit zien als verlopen Cure fans doet mij ook al niet een gat in de lucht springen van plezier evenals dat van Mick Jagger gejatte rond gehuppel op het podium. |
|
quote: Ja hoor; ik hou wel van een ouderwetse pot hardcore bijvoorbeeld... edit: ik vind Daughters wel heel andere koek dan als die bandjes met mannen die er als verlopen hoeren uitzien. Voor de rest kan ik me prima in de woorden van Zombie vinden... [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 07-03-2005 21:47] We don't take it, we just fake it... |
|
waarom noem je je band naar een paard uit the never ending story? |
|
quote: Omdat het gevoelig en emotioneel overkomt bij de tiener meisjes. |
|
Ach hou toch op met zeuren, dit is gewoon goeie-crossover band. Jullie moeten eens kappen met alleen naar het uiterlijk van een band kijken. |
|
k heb ook Suicide notes and butterfly kisses is wel een rlxe band heb ook nog een paar nrs los maar k zie t niej als emocore maar meer als metalcore Bonecollector |
|
quote: nou ventje ik zeur niet, ik maak alleen een opmerking over de band naam (die enigzins debiel is jah). oh en sorrie dat je me op m'n fout wees: "ik zal voortaan kappen met alleen naar het uiterlijk van een band kijken" boehoe ga met je my little pony spelen kneus |
|
Had hij het tegen jou dan dipstick? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Atreyu is egt wel rlxt en wa maakt het uiterlijk en de naam nu uit als je naar een album luistert Bonecollector |
|
Ownee, ze stoppen er gewoon mee Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Is Atreyu niet die indiaan uit The Never Ending Story? Oh damn....Daar waren we al achter. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-01-2011 20:47] Subtiel kamerolifantje |
|
dat paard toch? signature |
|
Dit kan gevierd worden! Wat een ellende. |
|
Helaas, ze noemen het zelf een pauze, dus over anderhalf jaar staan ze met een nieuw album in de rekken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Niet dat ik ooit gaf om atreyu:p Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ze hebben wel een aantal erg goeie nummers. The Curse is mijn favoriet hier, al leg ik het zelden op. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Geen zin om het op te zetten, ik heb hier een heerlijk BTBAM-avondje. Dang, waarom wist ik niet dat ze goed waren toen ze in support stonden van lamb of god eind 2009??? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |