IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Atreyu Vorige pagina
VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 07-03-2005 21:26 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Mijn enthousiasme in deze topic is dus duidelijk gebaseerd op die eerste cd op Victory en NIET die nieuwe. Dat is me toch een aalgladde kutplaat zeg... Ageyu lijkt me als bandnaam inmiddels eerder van toepassing...

We don't take it, we just fake it...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-03-2005 21:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Wat ben jij een zeikwijf zeg.
Vind jij ook wel eens wat wel goed?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

zombie
Usericon van zombie
Posted 07-03-2005 21:37 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2005 20:36 schreef Cryptogram het volgende:
Alarm: Pop music in disguise

Kan me hier wel in vinden.

Met alle respect, maar bands als Atreyu, Daughters en bijvoorbeeld Bleeding through kan ik echt niet meer hebben. Emo is voor mij nog steeds Rites of spring en Native nod. Dan heb je het wel weer gehad. Het komt zo geforceerd op mij over en is allemaal toch echt te gladjes. Dat die bands eruit zien als verlopen Cure fans doet mij ook al niet een gat in de lucht springen van plezier evenals dat van Mick Jagger gejatte rond gehuppel op het podium.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 07-03-2005 21:43 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2005 21:27 schreef XnegativeX het volgende:
Wat ben jij een zeikwijf zeg.
Vind jij ook wel eens wat wel goed?

Ja hoor; ik hou wel van een ouderwetse pot hardcore bijvoorbeeld...

edit: ik vind Daughters wel heel andere koek dan als die bandjes met mannen die er als verlopen hoeren uitzien. Voor de rest kan ik me prima in de woorden van Zombie vinden...

[Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 07-03-2005 21:47]

We don't take it, we just fake it...

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 07-03-2005 21:50 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

waarom noem je je band naar een paard uit the never ending story?

zombie
Usericon van zombie
Posted 07-03-2005 21:51 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2005 21:50 schreef Markam het volgende:
waarom noem je je band naar een paard uit the never ending story?

Omdat het gevoelig en emotioneel overkomt bij de tiener meisjes.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 08-03-2005 21:20 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ach hou toch op met zeuren, dit is gewoon goeie-crossover band. Jullie moeten eens kappen met alleen naar het uiterlijk van een band kijken.

666FrEaK666
Death Wish
Usericon van 666FrEaK666
Posted 26-03-2005 21:44 by 666FrEaK666 Wijzig reactieProfiel van 666FrEaK666Quote dit bericht

k heb ook Suicide notes and butterfly kisses is wel een rlxe band heb ook nog een paar nrs los maar k zie t niej als emocore maar meer als metalcore

Bonecollector

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 26-03-2005 22:08 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 8 maart 2005 21:20 schreef Disciple het volgende:
Ach hou toch op met zeuren, dit is gewoon goeie-crossover band. Jullie moeten eens kappen met alleen naar het uiterlijk van een band kijken.

nou ventje ik zeur niet, ik maak alleen een opmerking over de band naam (die enigzins debiel is jah).

oh en sorrie dat je me op m'n fout wees: "ik zal voortaan kappen met alleen naar het uiterlijk van een band kijken"

boehoe ga met je my little pony spelen kneus

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-03-2005 0:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Had hij het tegen jou dan dipstick?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

666FrEaK666
Death Wish
Usericon van 666FrEaK666
Posted 27-03-2005 23:06 by 666FrEaK666 Wijzig reactieProfiel van 666FrEaK666Quote dit bericht

Atreyu is egt wel rlxt en wa maakt het uiterlijk en de naam nu uit als je naar een album luistert

Bonecollector

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-01-2011 20:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ownee, ze stoppen er gewoon mee

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-01-2011 20:45 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Is Atreyu niet die indiaan uit The Never Ending Story?

Oh damn....Daar waren we al achter.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-01-2011 20:47]

Subtiel kamerolifantje

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2011 22:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat paard toch?

signature

Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 14-01-2011 22:46 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

Dit kan gevierd worden! Wat een ellende.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-01-2011 22:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Helaas, ze noemen het zelf een pauze, dus over anderhalf jaar staan ze met een nieuw album in de rekken.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-01-2011 23:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Niet dat ik ooit gaf om atreyu:p

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-01-2011 23:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ze hebben wel een aantal erg goeie nummers. The Curse is mijn favoriet hier, al leg ik het zelden op.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
Usericon van iPim
Posted 15-01-2011 0:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Geen zin om het op te zetten, ik heb hier een heerlijk BTBAM-avondje. Dang, waarom wist ik niet dat ze goed waren toen ze in support stonden van lamb of god eind 2009???

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com