|
Auteur: |
|
|
CONVERGE!!! Is dat niet in hetzelfde weekend als Macabre/Cephalic Carnage? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
converge speelte 2 februari in amsterdam in de volta, dat is voor mij wat dichterbij dan arnhem... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Misschien ga ik ipv naar Arnhem ook wel naar Amsterdam ja. Wat maar beter uit komt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
joooow, ik ben er |
|
quote: Hier zijn geen andere woorden voor... |
|
Converge blijft geniaal! heb ze vorig jaar ook gezien, wat erg vet was. heeel misschien dat ik nog wel naar de GVH show ga, maar weet 't nu nog niet. |
|
quote: Is verschoven naar 29 januari (als ik het goed heb). |
|
ich bin dabei.. supah toll!~ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ben d'r morgen. Samen met half Aversion en een gast van Stoma. Dat wordt wel gezellig dacht ik zo! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik zal er ook een |
|
ik wil neit jullie pret ebderven, maar eht is UITVERKOCHT!!!! dus geen kaartjes gereserveerd = PECH! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Dat zit wel goed. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hoe laat is t afgelopen?! |
|
wie niet meer binnenkomt kan ook nog naar action in dc, a tribute to bon scott gaan in de Willemeen (5 minuten lopen verderop) |
|
ik dacht t niet |
|
Present Life doesn't get much better than this! |
|
Zo, dat was vet gister zeg! (maar dat mag ook wel na zo'n 2 uur rijden...) Na een wat saai voorprogramma (imo) liet Converge zien hoe het wel moet. Fucking intense shit ! Wel jammer dat de zang veel te zacht stond. En het was ook nog best gezellig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Converge was erg goed te pruimen. Zelfs nog beter dan de vorige keer. De andere twee bands kon ik weinig mee. Fear My Thoughts deden met riffs wat een zwakzinnige met Lego doet: er wel iets van weten te bouwen, maar echt fraai wordt 't nooit... Rise&Fall had een fanclubje meegenomen. Leuk voor ze. De rest van het publiek stond stil. De muziek tussen de bands door was natuurlijk hét hoogtepunt van de hele avond... We don't take it, we just fake it... |
|
Ja...anders reageer je even op hetzelfde tijdstip als ik... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
het was zeker supervet, ik had ze nog nooit gezien, maar lieten inderdaad de andere bands even zien hoe t wel moet. jammer dat die toko zo bomvol zat. wel perfect pilsje trouwes. |
|
Joah, gaaf concert. Fear my thoughts klonk wel aardig, niet super, is op cd leuker. Rise and fall is niet zo mijn stijl muziek, maar klonk wel redelijk. Converge was gaaf, had niet verwacht dat ze het live zo waar zouden maken. Wat was het er goddeloos warm trouwens. Life doesn't get much better than this! |
|
dus het was vet? MOOI hmm, Fear my thoughts ook wel een paar keer gezien, vond ze toen wel vet iig. vooral op GLfest '03 waren ze echt bruut! |
Index / Concerten |