|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze link: http://www.nationaleopinie.nl/polls/artiest.php En help onze kleine aggressieve vuilbekken Hocico naar nummer 1 We zijn al Britney Spears zojuist gepasseerd, nu Evanescence nog. Makkie toch? Stemt u mee? |
|
Ah, even stemmen! (Recensie komt er zo aan, Leon... toppunt van chaos hier) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ook gestemd.. Maar.. wat heeft het eigenlijk voor nut? ..."Hate can only create more hate"... |
|
keej, no prob. np: Hocico - Boiling Blood |
|
vooruit dan maar. Oud Vuil. |
|
Ook maar even gedaan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Done..maareh, waarvoor eigenlijk??¿¿ |
|
wat is hocico? |
|
gedaan Subtiel kamerolifantje |
|
straks ís het me toch een kloterige nu-metal band... Oud Vuil. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
Hocico is een Mexicaanse noise band met grunts. traden laatst op in Leiden, of was het Delft? ik was er dus niet bij |
|
pfjoeh, gelukkig. Oud Vuil. |
|
was dat nou wat je zegt 'een pak van je hart'? |
|
zeg, ik ben net de band graflul begonnen, die ga ik nu even nomineren, doen jullie mee? |
|
quote: ik waarschijnlijk dus wel. Oud Vuil. |
|
hehe, zo bedoelde ik het niet, maar doe me een lol en stem! |
|
Hocico (=snuit maar ook wel vuilbek)is Mexicaans exportproduct numero uno sinds het verdwijnen van de Volkswagen. Hocico maakt electro-industrial met blackmetal zang eroverheen. Enorm ruig en aggressief dansbaar. Menig metal act is er niks bij kwa brute power en in your face mentaliteit. |
|
Sneue site, sneue actie. |
|
he he op Evanescence gestemd |
|
de boze Mexicaantjes staan alweer in de top-20 no text supplied |
|
Kunnen we niet met z'n allen op een echte metalband stemmen? Morbid Angel bijvoorbeeld? Zoals Metallica - One toen ooit door een actie van Vara's Vuurwerk op 1 kwam in de top honderd allertijden (wie herinnert het zich nog...). |
|
Nou exact. Dat was ook zo'n leuke actie! Maar omdat er nu te weinig tijd is, dacht ik, laat ik de metalmensen ook vragen te stemmen. Jullie hebben vast meer affiniteit en waardering voor de brute muziek van Hocico dan die Idols dwazen bovenaan de lijst, ook al is Hocico niet een metalband. |
|
Ik heb de muziek ff beluisterd, maar het is niet mijn ding... *gaat op Morbid Angel stemmen en kijken wat er gebeurt* |
|
Stem op Good Charlotte Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |