|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
wat heeft die theudho een originele voorkant Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Met ondersteuning van Avondland Productions. Professionele druk, maar zelf branden. |
|
quote: laat maar, domme post. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 29-12-2003 0:13] Oud Vuil. |
|
Black Metal zoals Opeth... ik ben errug benieuwd!!! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:maar ik vermoed dat je gelijk had... kusjes Doomy I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:lijkt mij appart Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmmz looks promising. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Ik ben best benieuwd naar het Theudho gedeelte... Bathory, Burzum en Falkenbach zijn toch wel 3 topbands . {EDIT] Net geluisterd (de samples op de site dan), en ik vind alleen die clean stukken echt slecht, voor de rest lekker rauw [/EDIT] [Dit bericht is gewijzigd door Aart op 29-12-2003 20:18] Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Ik zou nooit een 'pagan' band en een progressieve bm band op een schijfje gooien. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik vind het ook een erg storende combinatie... ik vrees dat de sfeer van de ene stijl die van de andere kapot maakt. |
|
Nah, vind je? Zo 'progressief' is Gorath niet. Een nummer is wel erg Opeth achtig, maar dan 3 versnellingen agressiever. Een ander is meer oude Satyricon en het laatste kan dan weer mee met Thorns. Maar het is een initiatief van twee bands die elkaar gewoon willen helpen en hun muziek aan enkele andere mensen willen laten horen. 10 euro voor 51 minuten muziek is toch ook niet teveel. De combinatie is misschien apart in black metal termen, maar het blijft extreme metal én black metal! Dus dat zit wel snor. |
|
Het is dus 'By the likes of Satyricon, Opeth and Thorns'. Omdat één nummer op Satyricon lijkt, één nummer op Opeth maar dan drie keer zo agressief en één nummer op Thorns. Merkwaardig allegaartje. Enneh, dat 'progressief' was niet eens een waarde-oordeel volgens mij, dat staat namelijk gewoon op die flyer. Vandaar. |
|
Wees maar gerust, er zit een duidelijke lijn en typische stijl in! Maar het is gewoon geen typische black metal en dan kom je al snel uit met richtlijnen zoals 'progressief' of 'modern'. Het maakt me niet veel uit... |
|
zijn dit andere nummers die op de Gorath demo staan? of zijn het dezelfde? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Andere. |
|
quote: de strekking van deze post begrijp ik niet helemaal. Wat is nou de bedoeling? Wil je black metal maken, of wil jezelf populair maken door twee dingen bijmekaar te gooien, en die toch maar 10 euro kosten? |
|
10 euro voor een cd-r vind ik ook bizar. De Grenjar/Vantro split gaat 11 euor kosten, professionele cd Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Het is gewoon de muziek die uit me komt. Ik kan het labelen beter aan anderen overlaten. Als je je geroepen voelt |
|
het gaat me vooral om die kreet: "en 10 euro voor 51 minuten muziek is niet duur". waar gaat het je nou om man! Je moet muziek maken, en niet met achterlijke verkooppraatjes alsnog je muziek, je creatie iemand proberen aan te smeren! |
|
quote: Ik zal het nooit meer zeggen Maar je mag me altijd meer geven, miljonair worden, dat lijkt me nog eens wat! |
|
Site update |
|
Zo, jullie nieuwste CD is iig al op DC++ te vinden zie ik... |
|
quote: Wat is DC++??? |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |