IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : black metal: Gorath VS Theudho split-CD Volgende pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 28-12-2003 13:08 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2003 13:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

wat heeft die theudho een originele voorkant

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-12-2003 13:29 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Professionele cd?

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 29-12-2003 0:03 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Met ondersteuning van Avondland Productions. Professionele druk, maar zelf branden.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-12-2003 0:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 december 2003 0:03 schreef Gorath het volgende:
Met ondersteuning van Avondland Productions. Professionele druk, maar zelf branden.

laat maar, domme post.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 29-12-2003 0:13]

Oud Vuil.

' '
Usericon van ' '
Posted 29-12-2003 3:44 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Black Metal zoals Opeth... ik ben errug benieuwd!!!

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-12-2003 4:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 0:11 schreef webblaster wim het volgende:
laat maar, domme post.
maar ik vermoed dat je gelijk had...

kusjes Doomy

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-12-2003 12:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 3:44 schreef ' ' het volgende:
Black Metal zoals Opeth... ik ben errug benieuwd!!!
lijkt mij appart

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 29-12-2003 16:29 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Hmmz looks promising.

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

Aart
Usericon van Aart
Posted 29-12-2003 20:09 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik ben best benieuwd naar het Theudho gedeelte... Bathory, Burzum en Falkenbach zijn toch wel 3 topbands .

{EDIT] Net geluisterd (de samples op de site dan), en ik vind alleen die clean stukken echt slecht, voor de rest lekker rauw [/EDIT]

[Dit bericht is gewijzigd door Aart op 29-12-2003 20:18]

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-12-2003 20:15 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik zou nooit een 'pagan' band en een progressieve bm band op een schijfje gooien.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 29-12-2003 22:47 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

Ik vind het ook een erg storende combinatie... ik vrees dat de sfeer van de ene stijl die van de andere kapot maakt.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 30-12-2003 0:02 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Nah, vind je? Zo 'progressief' is Gorath niet. Een nummer is wel erg Opeth achtig, maar dan 3 versnellingen agressiever. Een ander is meer oude Satyricon en het laatste kan dan weer mee met Thorns. Maar het is een initiatief van twee bands die elkaar gewoon willen helpen en hun muziek aan enkele andere mensen willen laten horen. 10 euro voor 51 minuten muziek is toch ook niet teveel. De combinatie is misschien apart in black metal termen, maar het blijft extreme metal én black metal! Dus dat zit wel snor.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2003 0:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is dus 'By the likes of Satyricon, Opeth and Thorns'. Omdat één nummer op Satyricon lijkt, één nummer op Opeth maar dan drie keer zo agressief en één nummer op Thorns.

Merkwaardig allegaartje.

Enneh, dat 'progressief' was niet eens een waarde-oordeel volgens mij, dat staat namelijk gewoon op die flyer. Vandaar.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 30-12-2003 10:13 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Wees maar gerust, er zit een duidelijke lijn en typische stijl in! Maar het is gewoon geen typische black metal en dan kom je al snel uit met richtlijnen zoals 'progressief' of 'modern'. Het maakt me niet veel uit...

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 30-12-2003 12:14 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

zijn dit andere nummers die op de Gorath demo staan? of zijn het dezelfde?

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 30-12-2003 13:17 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Andere.

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 30-12-2003 22:56 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 0:02 schreef Gorath het volgende:
Nah, vind je? Zo 'progressief' is Gorath niet. Een nummer is wel erg Opeth achtig, maar dan 3 versnellingen agressiever. Een ander is meer oude Satyricon en het laatste kan dan weer mee met Thorns. Maar het is een initiatief van twee bands die elkaar gewoon willen helpen en hun muziek aan enkele andere mensen willen laten horen. 10 euro voor 51 minuten muziek is toch ook niet teveel. De combinatie is misschien apart in black metal termen, maar het blijft extreme metal én black metal! Dus dat zit wel snor.

de strekking van deze post begrijp ik niet helemaal. Wat is nou de bedoeling? Wil je black metal maken, of wil jezelf populair maken door twee dingen bijmekaar te gooien, en die toch maar 10 euro kosten?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 30-12-2003 22:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

10 euro voor een cd-r vind ik ook bizar. De Grenjar/Vantro split gaat 11 euor kosten, professionele cd

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 30-12-2003 23:06 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 22:56 schreef panzerfaust het volgende:
de strekking van deze post begrijp ik niet helemaal. Wat is nou de bedoeling? Wil je black metal maken, of wil jezelf populair maken door twee dingen bijmekaar te gooien, en die toch maar 10 euro kosten?

Het is gewoon de muziek die uit me komt. Ik kan het labelen beter aan anderen overlaten. Als je je geroepen voelt

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 30-12-2003 23:15 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

het gaat me vooral om die kreet: "en 10 euro voor 51 minuten muziek is niet duur".
waar gaat het je nou om man! Je moet muziek maken, en niet met achterlijke verkooppraatjes alsnog je muziek, je creatie iemand proberen aan te smeren!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 31-12-2003 0:02 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 23:15 schreef panzerfaust het volgende:
het gaat me vooral om die kreet: "en 10 euro voor 51 minuten muziek is niet duur".
waar gaat het je nou om man! Je moet muziek maken, en niet met achterlijke verkooppraatjes alsnog je muziek, je creatie iemand proberen aan te smeren!

Ik zal het nooit meer zeggen
Maar je mag me altijd meer geven, miljonair worden, dat lijkt me nog eens wat!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 26-01-2004 18:51 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Site update

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 26-01-2004 19:43 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Zo, jullie nieuwste CD is iig al op DC++ te vinden zie ik...

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 26-01-2004 20:19 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 19:43 schreef elessar het volgende:
Zo, jullie nieuwste CD is iig al op DC++ te vinden zie ik...

Wat is DC++???

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 26-01-2004 20:24 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com