|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nope.. Lords of Metal die wat meer van haar bezoekers te weten wil komen.. *gaat druk aan het programmeren hiervan* |
|
Gadverdamme!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Ja! waar zijn die leuke werkstukjes over " je favo huisdier" heen! |
|
quote: Mijn huisgenote heeft het dus ook als onderwerp van haar scriptie. Omdat zij zzo " slim" was om aan enquetes te beginnen heeft ze een jaar vertraging opgelopen (zij heeft dan wel een enquete uitgevoerd die "nieuw" was). Er is wat jij zegt al heel veel over geschreven, en het is allebehalve onverstandig om daar gebruik van te maken. Helemaal bij stipulatieve definities en werk definities. Je kunt geen werkstuk over " metal" maken. Net zo min als je een werkstuk over popmuziek kunt maken. Je moet een klein gedeelte gaan onderzoeken, en een onderzoeksvraag hebben, anders ga je in het wilde weg info verzamelen en krijg je een onsamenhangend verhaal van duizend pagina's waar niemand iets wijzer van wordt. (en het kost je ook nog eens onnodig veel tijd). Maar ik neem aan dat het weer een middelbare school werkstuk is, dan kun je hem eigenlijks niets verwijten, weet jij veel wat je moet doen als de docent zegt " maak een werkstuk" zonder enige richtlijnen te geven. |
|
Mooie site! Ik zou zeggen: ga zo door, en trek je vooral niets aan van bovenstaande reacties. Bijna iedereen hier is zo met metal begonnen, maar hebben die periode inmiddels ver achter zich liggen (sommigen wel twee jaar!!!). Inmiddels zijn ze echte metals geworden en kunnen zich niet meer met deze periode identificeren. Later als je groot bent (zeg maar over een half jaartje) zul je dat wel begrijpen. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
ik denk dat ghouillette een punt heeft |
|
ghoulliette dus |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ofschoon men nou niet true-metal en al headbangend uit de baarmoeder is gestapt kan men toch best zeggen dat men dit walgelijk vindt? Overigens heb ik geen vleesch-noch-vis periode gekend. Ben in 1 klap van U2, Madonna, Banshees, A-Ha, Mr.Mister e.d. overgestapt op Metallica-AJFO en Slayer-SITA. |
|
quote: Idd. Ik ben blij dat ikzelf nooit op het idee ben gekomen om een werkstuk over metal te schrijven... Want ik begin nu pas een beetje het idee te krijgen dat ik er wat verstand van heb, terwijl ik nu iets meer dan 7 jaar naar metal luister. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jij bent gaaf! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Poehee 7 jaar al? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nou, eigenlijk 7 jaar *pas*, als je bedenkt hoe oud () ik al ben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: nope, teveel moeite...wel ff gekeken |
|
Okeej, ik kraak niet graag andermans internetsites af . Maar deze site is werkelijk B.E.R.T. B.E.R.T.=Bagger En Redelijk Teleurstellend. |
|
quote: Do you think anyone gives a shit what you think? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:39] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hehehehehe gaaf topic Zenial |
|
Potdikkie zeg, laat die gast een metal site maken als hij wil. Een beetje positieve kritiek heeft-ie ongetwijfeld meer aan dan hem de huid vol te schelden. Het enige wat je daarmee bereikt is hem wegjagen en dan heb je nooit meer de kans om een leergierige nieuweling te doordrenken met je onuitputbare bron van metal-kennis en ervaring... "Ik luisterde al metal toen ik in de baarmoeder zat!" "Nee ik dan, ik ben veel metaliger, ik luisterde al toen ik nog in de balzak van mijn pa rondzwom!" Allejezus zeg. Overigens, die review links werken niet (en da's eigenlijk misschien maar goed ook, de intenties zijn vast okee maar gezien de muziek-keuzes vrees ik wat tenenkrommerij... 99% is geen metal maar nu-metal of (wannabe-)punk). En de 'enquette' is nogal summier en...erm...open. Vinkjes zetten kan ik nog wel, maar die vragen zijn me toch iets te vaag. "Hedendaagse reputatie van metal"? Wat: in de media, bij het publiek, welke soort van metal, reken je ook dat nu-metal gebeuren mee, bedoel je qua gedrag van fans of algemene leken-indruk van de muziek zelf, etc? Nou ja, in elk geval succes met de scriptie en laat je niet teveel afschrikken door de 'elite'. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
weer zo,n trieste en stupide pokke enquete. mag ik hier ff het nut van weten? This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
ja dat zou ik ook wel willen weten |
|
quote: tijdverdrijf |
|
quote: Anders schop je ff oude topics omhoog zonder nuttige toevoeging .... Tsss.... |
|
ehehe haj geen betere foto om op je site te zetten ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |