IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wederom een enquete over metal Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-12-2003 5:37 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 29 december 2003 3:41 schreef ' ' het volgende:
Sterf jij ook met je kanker site en je kanker topic. Vuile nu-metal kontenlikker, sterf.

Waarvan akte.

"Metal" voel je. METAL BEN JE GODVERDOMME!
Metal leg je niet uit. Droevig zeg.

What's next? Dit aan TMF/MTV verkopen onder de noemer marktonderzoek?
Probeer je de metal een gabberhouse-lot aan te meten? Weet je wat? dat gaat je toch niet lukken.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-12-2003 14:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 december 2003 5:37 schreef MBMarduk het volgende:
What's next? Dit aan TMF/MTV verkopen onder de noemer marktonderzoek?
Probeer je de metal een gabberhouse-lot aan te meten?
Nope.. Lords of Metal die wat meer van haar bezoekers te weten wil komen..

*gaat druk aan het programmeren hiervan*

einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 29-12-2003 14:45 by einsatzcommando Profiel van einsatzcommandohttp://www.enfeeble.nl

Gadverdamme!!!

Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-12-2003 15:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 28 december 2003 17:18 schreef Schaep het volgende:
Het is tegenwoordig wel weer helemaal hip om werkstukken over metal te maken als je er nog niets van weet zeg...

Ja! waar zijn die leuke werkstukjes over " je favo huisdier" heen!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-12-2003 15:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 29 december 2003 4:12 schreef Mutilator het volgende:
Deze enquete vraagt veel te veel van de ondervraagden... x ray; ga eens zoeken in de topicsdatabase naar topics die dezelfde soort vragen behandelen als jij stelt en haal daar je info vandaan; meerdere mensen hebben hier hun info voor werkstukken vandaan gehaald; ikzelf heb er ook info gehaald -voor mijn HBOscriptie- en ben er dus op afgestudeerd geraakt.

Mijn huisgenote heeft het dus ook als onderwerp van haar scriptie. Omdat zij zzo " slim" was om aan enquetes te beginnen heeft ze een jaar vertraging opgelopen (zij heeft dan wel een enquete uitgevoerd die "nieuw" was). Er is wat jij zegt al heel veel over geschreven, en het is allebehalve onverstandig om daar gebruik van te maken. Helemaal bij stipulatieve definities en werk definities. Je kunt geen werkstuk over " metal" maken. Net zo min als je een werkstuk over popmuziek kunt maken. Je moet een klein gedeelte gaan onderzoeken, en een onderzoeksvraag hebben, anders ga je in het wilde weg info verzamelen en krijg je een onsamenhangend verhaal van duizend pagina's waar niemand iets wijzer van wordt.
(en het kost je ook nog eens onnodig veel tijd).
Maar ik neem aan dat het weer een middelbare school werkstuk is, dan kun je hem eigenlijks niets verwijten, weet jij veel wat je moet doen als de docent zegt " maak een werkstuk" zonder enige richtlijnen te geven.

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 29-12-2003 15:32 by Nuclearbastard Profiel van Nuclearbastard

Mooie site! Ik zou zeggen: ga zo door, en trek je vooral niets aan van bovenstaande reacties. Bijna iedereen hier is zo met metal begonnen, maar hebben die periode inmiddels ver achter zich liggen (sommigen wel twee jaar!!!). Inmiddels zijn ze echte metals geworden en kunnen zich niet meer met deze periode identificeren. Later als je groot bent (zeg maar over een half jaartje) zul je dat wel begrijpen.

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

Candy
Usericon van Candy
Posted 29-12-2003 15:46 by Candy Profiel van Candy

ik denk dat ghouillette een punt heeft

Candy
Usericon van Candy
Posted 29-12-2003 15:47 by Candy Profiel van Candy

ghoulliette dus

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-12-2003 15:50 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

I can't shoot straight unless I've had a pint!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 29-12-2003 15:57 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ofschoon men nou niet true-metal en al headbangend uit de baarmoeder is gestapt kan men toch best zeggen dat men dit walgelijk vindt?

Overigens heb ik geen vleesch-noch-vis periode gekend. Ben in 1 klap van U2, Madonna, Banshees, A-Ha, Mr.Mister e.d. overgestapt op Metallica-AJFO en Slayer-SITA.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-12-2003 16:15 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 december 2003 15:32 schreef Nuclearbastard het volgende:
Mooie site! Ik zou zeggen: ga zo door, en trek je vooral niets aan van bovenstaande reacties. Bijna iedereen hier is zo met metal begonnen, maar hebben die periode inmiddels ver achter zich liggen (sommigen wel twee jaar!!!). Inmiddels zijn ze echte metals geworden en kunnen zich niet meer met deze periode identificeren. Later als je groot bent (zeg maar over een half jaartje) zul je dat wel begrijpen.

Idd. Ik ben blij dat ikzelf nooit op het idee ben gekomen om een werkstuk over metal te schrijven... Want ik begin nu pas een beetje het idee te krijgen dat ik er wat verstand van heb, terwijl ik nu iets meer dan 7 jaar naar metal luister.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-12-2003 17:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 december 2003 15:57 schreef MBMarduk het volgende:
Overigens heb ik geen vleesch-noch-vis periode gekend. Ben in 1 klap van U2, Madonna, Banshees, A-Ha, Mr.Mister e.d. overgestapt op Metallica-AJFO en Slayer-SITA.

Jij bent gaaf!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-12-2003 17:39 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 29 december 2003 16:15 schreef altx het volgende:
Idd. Ik ben blij dat ikzelf nooit op het idee ben gekomen om een werkstuk over metal te schrijven... Want ik begin nu pas een beetje het idee te krijgen dat ik er wat verstand van heb, terwijl ik nu iets meer dan 7 jaar naar metal luister.
Poehee 7 jaar al?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-12-2003 17:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 december 2003 17:39 schreef Voice Of Doom het volgende:
Poehee 7 jaar al?

Nou, eigenlijk 7 jaar *pas*, als je bedenkt hoe oud () ik al ben...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-12-2003 17:40 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 december 2003 1:48 schreef Voice Of Doom het volgende:
Welke antwoorden? Heb je dat ECHT ingevuld?

nope, teveel moeite...wel ff gekeken

headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 06-01-2004 11:48 by headbanger013 Profiel van headbanger013

Okeej, ik kraak niet graag andermans internetsites af . Maar deze site is werkelijk B.E.R.T.

B.E.R.T.=Bagger En Redelijk Teleurstellend.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-01-2004 11:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 januari 2004 11:48 schreef headbanger013 het volgende:
Okeej, ik kraak niet graag andermans internetsites af . Maar deze site is werkelijk B.E.R.T.

B.E.R.T.=Bagger En Redelijk Teleurstellend.

Do you think anyone gives a shit what you think?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

invictis
Usericon van invictis
Posted 06-01-2004 11:54 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:39]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-01-2004 15:08 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hehehehehe gaaf topic

Zenial

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-01-2004 16:22 by Mark Profiel van Mark

Potdikkie zeg, laat die gast een metal site maken als hij wil. Een beetje positieve kritiek heeft-ie ongetwijfeld meer aan dan hem de huid vol te schelden. Het enige wat je daarmee bereikt is hem wegjagen en dan heb je nooit meer de kans om een leergierige nieuweling te doordrenken met je onuitputbare bron van metal-kennis en ervaring...

"Ik luisterde al metal toen ik in de baarmoeder zat!"
"Nee ik dan, ik ben veel metaliger, ik luisterde al toen ik nog in de balzak van mijn pa rondzwom!"

Allejezus zeg.

Overigens, die review links werken niet (en da's eigenlijk misschien maar goed ook, de intenties zijn vast okee maar gezien de muziek-keuzes vrees ik wat tenenkrommerij... 99% is geen metal maar nu-metal of (wannabe-)punk).

En de 'enquette' is nogal summier en...erm...open. Vinkjes zetten kan ik nog wel, maar die vragen zijn me toch iets te vaag. "Hedendaagse reputatie van metal"? Wat: in de media, bij het publiek, welke soort van metal, reken je ook dat nu-metal gebeuren mee, bedoel je qua gedrag van fans of algemene leken-indruk van de muziek zelf, etc?

Nou ja, in elk geval succes met de scriptie en laat je niet teveel afschrikken door de 'elite'.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 09-01-2004 10:11 by Stormblast Profiel van Stormblast

weer zo,n trieste en stupide pokke enquete.

mag ik hier ff het nut van weten?

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

little devil
Usericon van little devil
Posted 12-05-2004 22:14 by little devil Profiel van little devil

ja dat zou ik ook wel willen weten

NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 12-05-2004 22:15 by NorthernThrone Profiel van NorthernThrone

quote:
Op 9 januari 2004 10:11 schreef Stormblast het volgende:
weer zo,n trieste en stupide pokke enquete.

mag ik hier ff het nut van weten?

tijdverdrijf

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 13-05-2004 7:30 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 12 mei 2004 22:14 schreef little devil het volgende:
ja dat zou ik ook wel willen weten

Anders schop je ff oude topics omhoog zonder nuttige toevoeging .... Tsss....

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 13-05-2004 16:12 by 4 stringed axe Profiel van 4 stringed axe

ehehe haj geen betere foto om op je site te zetten ?

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com