|
Auteur: |
|
|
Wie kent nog meer deze band? Ze spelen medolic death metal Gotheburg stijl met wat hardcore erin verwerkt. Check hun debuut plaat! www.theyearofourlord.com dood |
|
die mini cd is geweldig, die full length heeft 3 goeie nummers en daar blijft het bij None of us are saints - Albert Fish |
|
toen hun eerste shizzle uit kwam heb ik weleens wat nummers gehoord. klonk best wel vet... hoe is die full-length? moet ik er achteraan? |
|
Ik heb het idee dat ik al een hele tijd geleden een topic over deze band geopend heb.. Hmmzzz.. Volgens de search niet Anyway, de miniCD vind ik erg tof, de full-length ken ik (nog) niet.. Toffe gasten trouwens, ik heb in A'dam nog eens met ze opgetreden in de OCCII.. Ze speelden echt loeistrak!! |
|
Don't blush when I rip you open |
|
Het eerste nummer van die site vond ik niet zo boeiend, maar 'The frozen divide', klinkt wel bruut! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-01-2004 15:28] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nieuws: de band is uit elkaar quote: Aldus de statement op de website van de band.. |
|
Ja, die band ken ik wel. Heb er tenminste 1 CD van, een beetje vreemd allegaartje van black metal en hardcore..ofzoiets. Wel apart, zeker de sporadisch opduikende keyboards. Typische Lifeforce band. Onnozel feitje: De band is vernoemd naar een nummer van de geniale band Rorschach (zoek die maar eens op Soulseek, al jaren 1 van mijn all time favorieten). |
|
quote:mee eens. de mini is subliem maar om een of andere reden kan de full length me niet lang boeien. het mist op een of andere manier de kracht die de mini wel heeft. maar goed... ontzettend vette band verder. jammer dat ze gestopt zijn... had ze graag een keer live gezien... en dan te bedenken dat ik ze had kunnen zien als ik niet ziek was geweest op de dag zelf REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Heeft iemand de full-lenght van 'The year of our Lord'? Ik ken wel wat nummers via de downloads op de website, maar ik wil graag een keer het hele album luisteren. Misschien dat iemand een kopie-tje voor me kan maken Don't blush when I rip you open |
|
*schop* Don't blush when I rip you open |
|
hehe.. als ik 'm gehad had, had ik 'em wel willen kopieren hoor valt 'ie niet van DC of Soulseek ofzo te halen? |
|
quote: Ik ga idd wel ff beter zoeken.. Don't blush when I rip you open |
Index / Heavy Metal |