|
Auteur: |
|
|
washburn NV series http://www.rockpalace.com/products/index.asp?ProductID=435 lijkt me een goed bespeelbare akoestische gitaar, (de hals vergeleken met andere akoestische gitaren) |
|
hey aposthrophe...dit topic is best cool...en Satan heerscht...dus bek dicht... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
dit topic gaat over (semi) akoestische gitaren ,die beter bespeelbaar zijn dan de gewone akoestische gitaar ; relevantie voor metal is dat metal zich bezig houdt met snelheid (smalle hals)en complexiteit en ook de verder liggende fretten worden benut , hier kan je bij een normale akoestische gitaar niet bij(of dit zo is ,is opzichzelf al een discussie-onderwerp omdat een gitarist misschien tips heeft om dit probleem te omzeilen ) .Het doel van dit topic is dat de kennis van alle gitaristen over dit onderwerp ertoe bijdraagt dat een (beginnend) gitarist zich beter kan orienteren ,als hij van plan is een gitaar te gaan kopen . |
|
Vind ik ook! Ben ook beginnent en vind het best interessant! "Sehnsucht" |
|
quote: LOL! en ontopic: semi accoustische gitaren heerschen ook! |
|
semi acoustische gitaren heerschen zeker wel. Die geven echt een mooier geluid dan gewoon akoustisch, en spelen zeker wel fijn! |
Index / Muziek algemeen |