|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zondag 25 januari spelen Angels Decay en Engine of Pain in het metalcafe van Fenix in Sittard. Verder zal er in Fenix dan een metalmarkt zijn. Dit alles omdat het Metalcafe 5 jaar bestaat. Meer info: www.angelsdecay.com www.engineofpain.com www.metalcafenix.tk |
|
Niemand? |
|
Dan is callenish circle hier om de hoek, helaas niet dus. |
|
Gitaristen lijken ook veel op elkaar. De Metalmarkt is vanaf 16.00 uur. |
|
En tot hoe laat? |
|
Weet niet, wij spelen om 20.00 uur,dan zal de markt wel afgelopen zijn denk ik. Het cafe is tot twaalf uur open. |
|
ik kom ook wel ff kijken denk ik |
|
dag erna examen geen Eop en AD voor mij vrees ik... http://www.engineofpain.com/music/homenick.mov > die is wel vet heb ik net online gezet opnames van Home is where the hurt is |
|
Nog maar eens up |
|
Kan niet, ik "mag" gaan werken de hele nacht. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik ben er vanmiddag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Loopt ie eerst te janken dat ie geen geld heeft en dan kan ie werken is het weer niet goed? Mannen *zucht& |
|
Misschien kom ik ook wel een kijkje nemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heee jongens, suc6 laterzzzz........ ik ga naar CC in het Perron........ |
|
quote: WAT?? Cannibal Corpse in perron?? |
|
|
|
Nee Corvus Corax natuurlijk, duhh Klopt het dat de metalmarkt niet doorgaat? Dan moet ik namelijk niet zo vroeg gaan... [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 25-01-2004 15:56] |
|
Was weer eens lekker geregeld in Sittard.Kom ik al rond half 5 aan voor de metalmarket...blijkt dat deze niet doorgaat en de bands pas om 7 uur zullen spelen omdat er nog een hiphop party aan de gang was. Bij de fenix kunnen ze echt niks fatsoenlijks organiseren...stelletje amateurs Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat had ik gelukkig vlak voordat ik wilde vertrekken op het AF-forum gelezen en even nagevraagd bij de Fenix Verder was 't wel gaaf En allemaal die brugklas-hiphoppertjes maar kijken alsof ze in de dierentuin waren |
|
Was gezellig met veel |
|
quote: *off-topic* Ja, geld verdienen is wel okee, maar van 21.00 tot 9.00u bezemen en stofzuigen, met 1 uur pauze en dat voor ongeveer 8 euro netto t uur... mwah. *on topic* Hoe was t trouwens nog gegaan? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Ik weet niet hoe oud je bent, maar dan verdien je toch dik het dubbele van mij |
|
quote: Op basis van 40 uur p/w s dat 1400 euro per maand. Er zijn mensen die het slechter hebben. |
|
Ik haal dat niet hoor!!!!! |
|
Heb de Engine of Pain cd-R gehoord bij Ruud thuis...erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |