|
Auteur: |
|
|
Al in juni 2002 kondigden ze aan dat die zomer hun demo 'coDE-MOsh' uit zou komen, maar 16 januari is het dan eindelijk zo ver: Fulcrum komt hun demo presenteren! Deze alphense metal sensatie (geïnspireerd door oa, deftones, machinehead, pantera en system of a down) zal behalve de 7 tracks van hun demo, ook nog nieuw werk ten gehore brengen. Dit is echter nog niet alles! De avond zal worden geopend door de Alphense punk/metal/hardcore band Assasinos Locos, waarna de eveneens Alphense band Peudy de gevarieerde punk van hun zo juist verschenen demo 'Foute Mannen' ten gehore brengt. Ook in de kleine zaal zal het niet stil zijn: Danny Ramirez zal zijn moorddadig mooie ballads laten horen , waarna Toner Low het publiek zal trakteren op een portie rustige stoner rock Prijs: 5 euro tijden: 21.00 – 02.00 www.hetkasteel.nl |
|
euhm, jippie? |
|
"erg toepasselijke nickname" dacht ik toen ik zijn post doorlas.. Kusjes Snaack |
|
hehheh, lord idiot kende ik nog niet. Oud Vuil. |
|
quote: ROFL They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Die bands zijn niet bepaald de moeite waard voor de mensen hier, ik heb er al es een aantal van gezien. Meer wat voor de nu metal fans onder ons. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Je kant gerust zeggen dat de meeste personen hier een schijthekel zullen hebben aan die bands. Het is vooral Nu-Metal, nou dan weet je het wel... blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
Index / Concerten |