|
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind dat deze ceedee erg goed klinkt. quote: Volgens mij wil je deze echt wel hebben! Heads I win, tails you lose |
|
ik beken ; (grapje). de combinatie vrouwen en metal is natuurlijk altijd goed uitzonderingen bevestigen echter de regel, zoals kittie en de great kat. |
|
Nog meer cd's die volgens mij staan uit te komen (hoop ik): -Hades almighty: Pulse of decay -Polluted inheritance: Into darkness -Summoning: Let mortal heroes sing your fame -Carpathian forest: (ben de naam alweer kwijt) -I reject: World gone mad -Barcode: Real heroes die I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En de nieuwe Cromm Cruac(schrijven is makkelijker dan uitspreken, gelukkig maar) dan. Technische Death metal uit Nederland! En zeer goed. |
|
Bolt Thrower - Honour valour pride gaat hier zeker een plaatsje krijgen!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Inderdaad, wordt weer erg veel geld uitgeven, ook nog eens veel erg vette concerten ... Weet iemand trouwens al wat er op metalfest 2002 komt te staan ?? |
|
Nee, alleen dat het op vrijdag 22 februari 2002 in het Podium in Hardenberg is. En donderdag 17 januari 2002 is Iced Earth in Hardenberg. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 21-10-2001 12:45] Heads I win, tails you lose |
|
[Off topic] Waarom zijn alle concerten de laatste tijd of midden in de week of op een zondag? Wat is er mis met Vrijdag en zaterdag? En staan Therion, Hollenthon en Amorphis niet op het Metalfest in Podium Hardenberg? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is nog niets van bekend. En therion speelt in november ook al een keer in Hardenberg. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Nog meer bands op dat feestje? (te lui om naar een concertagenda te gaan.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Moet je doen! Die cd is al enige tijd in mijn bezit en het is werkelijk een verpulverend meesterwerkje geworden. Te laag ingeschat in de Aardschok, vind ik persoonlijk. |
Index / Heavy Metal |