|
Auteur: |
|
|
Mischien, vroeger ging ik elke week naar de tag, hier niet zo heel ver vandaan. kheb alleen geen geld nadat ik de arwenhanger heb gekocht. (wel een prachtige ketting trouwens.) Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
De Tagrijn is wel lekker dichtbij, maar ik denk dat het toch Dying Fetus, Hate Eternal wordt in de Baroeg. De laaste keer in de Tagrijn met Katafalk en nog een paar bandjes was het best een dooie boel daar, jammer! |
|
Ja, misschien moet ik daar ook maar naartoe. Alleen jammer dat het zo'n klere-eind rijden is. Ik ga in ieder geval naar het concert in Vera in Groningen. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: met katafalk was ik er ook bij en dat was idd een behoorlijk saaie boel ja maar dat neemt niet weg dat dew scented toen een erg goed optreden gaf. en vrijdag ben ik er zeker wel bij heb veel gehoord over textures schijnt een hele goeie band te zijn dus dat moet ik wel ff bekijken Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Dew-Scented was inderdaad goed! Textures zie ik waarschijnlijk nog wel een keer. Ga liever Dying Fetus even aanschouwen die dag in Rotterdam. |
|
quote: jah dat lijkt me een veel strakker plan maar ik ga al naar fetus in doornroosje nijmegen dus pak ik vrijdag mooi textures Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Ik ga Textures waarschijnlijk zondag even bekijken in Breda.Ben erg benieuwd, maar eerst even Hatred aanschouwen in Roosendaal |
|
quote: hatred wil ik ook nog wel een keer zien ja Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
Index / Concerten |