Voice Of Doom |
kotsende chaoot |
|
|
|
Posted 13-01-2004 5:07 by Voice Of Doom |
|
|
ff copy/pasten dus...voor de niet-link-klikkende medemens [lees: de allochtonen ]
Herr Gebédi schreef in het gastenboek van het almachtige Monolith [NL of course] dit:
quote:
Even wat rechtzetten, Meine Herren; ik heb er geen moeite mee dat jullie mijn naam misbruiken maar de volgende uitlating in een onlangs gegeven interview: "al komen er nu wel links en recht bands die trachten het te kopiëren. Ik noem een Thanatos. Op hun aankomende cd trekt men ook fel van leer tegen de Islam, maar of het dezelfde impact en beroering wekt als bij TMDC? Ik vraag het me af. " wil ik toch even rechtzetten; het feit dat er op onze nieuwe Cd op één van de nummers fel van leer wordt getrokken tegen de Islam, heeft niets te maken met het kopiëren van "jullie" vorm van provocatie, maar slechts het weergeven van een eigen mening. Bovendien woon ik in een stad waar 60% van e bevolking allochtoon i.t.t. tot jullie relatief blanke nederzetting. Bovendien heeft zo'n nummer bij ons waarschijnlijk 2 à 3X zoveel impact omdat zelfs een wanproduct als 'Angelic Encounters' nog bijna 3X zoveel heeft verkocht als de 2500 exemplaren van 'The Apotheosis' die jij mij persoonlijk afgelopen vrijdag noemde...zodra jullie 25.000 stuks gaan verkopen, kunnen we misschien spreken van een daadwerkelijke vorm van impact... Grüss Gott
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing
|