IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : TMDC tourverslag online Vorige pagina
TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 13-01-2004 4:37 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-01-2004 4:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik moet TMDC meegeven dat ze een wel-oiled PR-mechanisme im betrieb hebben...geweldig.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-01-2004 5:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

ff copy/pasten dus...voor de niet-link-klikkende medemens [lees: de allochtonen ]

Herr Gebédi schreef in het gastenboek van het almachtige Monolith [NL of course] dit:
quote:

Even wat rechtzetten, Meine Herren; ik heb er geen moeite mee dat jullie mijn naam misbruiken maar de volgende uitlating in een onlangs gegeven interview: "al komen er nu wel links en recht bands die trachten het te kopiëren. Ik noem een Thanatos. Op hun aankomende cd trekt men ook fel van leer tegen de Islam, maar of het dezelfde impact en beroering wekt als bij TMDC? Ik vraag het me af. " wil ik toch even rechtzetten; het feit dat er op onze nieuwe Cd op één van de nummers fel van leer wordt getrokken tegen de Islam, heeft niets te maken met het kopiëren van "jullie" vorm van provocatie, maar slechts het weergeven van een eigen mening. Bovendien woon ik in een stad waar 60% van e bevolking allochtoon i.t.t. tot jullie relatief blanke nederzetting. Bovendien heeft zo'n nummer bij ons waarschijnlijk 2 à 3X zoveel impact omdat zelfs een wanproduct als 'Angelic Encounters' nog bijna 3X zoveel heeft verkocht als de 2500 exemplaren van 'The Apotheosis' die jij mij persoonlijk afgelopen vrijdag noemde...zodra jullie 25.000 stuks gaan verkopen, kunnen we misschien spreken van een daadwerkelijke vorm van impact... Grüss Gott

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

invictis
Usericon van invictis
Posted 13-01-2004 6:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmz, tja.
Ik hoop niet dat dit weer een tendens wordt onder nederlandse bands; dus niet weer dat eeuwige onderlinge pootje halen
focus maar gewoon op de muziek en de optredens
let's rot and roll!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 13-01-2004 7:42 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

volgens mij was thatatos in de vorige rel in de Nederlandse metalscene ook al een belangrijke partij overigens. Dus ze zijn wat dat betreft aan elkaar gewaagd.

None of us are saints - Albert Fish

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-01-2004 11:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Pootje haken? Til er niet zo zwaar aan. Dit is toch gewoon een voorbeeld van metalbandjes onder elkaar die gewoon een beetje aan het ouwehoeren zijn?

Touché, pussycat!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2004 11:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Thanathos bestaat honderd jaar langer, waarom zouden zij van newbies willen kopiëren? Er zijn wel betere en bekende bands om van te kopieren

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-01-2004 13:05 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 11:17 schreef Sporty Voleg het volgende:
Pootje haken? Til er niet zo zwaar aan. Dit is toch gewoon een voorbeeld van metalbandjes onder elkaar die gewoon een beetje aan het ouwehoeren zijn?

Precies, zoals je dat wel vaker ziet in de underground

quote:
Op 13 januari 2004 11:20 schreef ghoulliette het volgende:
Thanathos bestaat honderd jaar langer, waarom zouden zij van newbies willen kopiëren? Er zijn wel betere en bekende bands om van te kopieren

Nile bijvoorbeeld

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 13-01-2004 16:24 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Je kan het beter goed jatten dan slecht zelf bedenken.

Touché, pussycat!

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-01-2004 17:13 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 16:24 schreef Sporty Voleg het volgende:
Je kan het beter goed jatten dan slecht zelf bedenken.

Ach ja ik vind de muziek van TMDC niks aan, maar ze zorgen in ieder geval wel voor vermakelijk leesvoer

FuckFace
To be fucked in The Face or Not to be fucked at al
Usericon van FuckFace
Posted 20-01-2004 21:34 by FuckFace Wijzig reactieProfiel van FuckFaceQuote dit berichthttp://www.cardinal.demon.nl

Ach het zijn allemaal aardige jongens die goed voor hun moeder zorgen.

En die vindt het wel goed dat ze af en toe een beetje gek doen met hun metalbandjes naast hun werk in de fabriek (of als leraar/student).

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 20-01-2004 21:40 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

TMDC 27 maart in de Bastille te Schoonhoven!
Met Memorial en Profane!

"Sehnsucht"

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-01-2004 22:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 11:17 schreef Sporty Voleg het volgende:

Lekker haantjesgedrag over en weer idd.

Als het nou nog om een mooie vrouw ging zou ik zoiets nog begrijpelijk vinden .

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2004 22:59 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Idd, gelijk inspiratie voor de volgende CD titel: Helena.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 21-01-2004 12:56 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 22:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Als het nou nog om een mooie vrouw ging zou ik zoiets nog begrijpelijk vinden .
Op zich, maar een mooie vrouw moet je niet over kijven, maar gewoon veroveren.

Touché, pussycat!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com