![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
van The Oath heb ik ook een 7" ep, zeker vet. hmm, Driller Killer stond een paar maanden terug nog op het Thrash fest in Hoogeveen.. maar daar was ik helaas niet bij (was toen bij Stretch Arm Strong.. totaal wat anders, maar ook een geniale [newschool, whatever] hardcore band ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Driller Killer is super. Geweldige mix van metal, crust en oude punk (Discharge, Exploited). Ze bestaan nog steeds; anderhalf jaar terug heb ik ze nog geïnterviewd vanwege de laatste cd Cold, Cheap & Disconnected. Website? http://listen.to/driller_killer Nieuwe Disfear cd is ook te gek. Harde sjit, die beukt als de tyfus!!! We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
quote: Daar heb jij uiteraard weer geheel gelijk in. ![]() ps: wat is die nieuwe ep van Madball toch goed ![]() ![]() |
|
quote: ja, die is erg vet. Ken jede nieuwste van Discharge? die werd in de Aardschok negatief besproken maar ik vind hem wel heel goed. lekker van die typische korte discharge nummertjes. ![]() |
|
Heavenhell ![]() ![]() ![]() ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Volgende week op Huntenpop ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Madball live@Dynamo 1995 http://www.youtube.com/watch?v=sW0OH6oKkLY Ik ben echt te laat geboren..... [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-08-2007 21:49] ![]() |
|
quote: En vanavond weer ![]() ![]() |
|
Dit mag Madball wat mij betreft vaker doen ![]() ![]() |
|
Deze band heerscht live, nog nooit een tegenvallend optreden meegemaakt. Hun sound-engineer doet altijd goede zaken! Por Vida ![]() |
|
En inderdaad 6sic6 je bent te laat geboren, kerel. Dynamo '95 en '96 waren de shit. Nooit meer zo'n festival meegemaakt. Graspop komt in de buurt qua grootte en gezelligheid, vind ik. Por Vida ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Uitverkocht dus, dan toch maar naar Kickback die avond. ![]() |
|
Uitverkocht! tering.. ![]() Against God and Government ![]() |
|
http://www.myspace.com/madball Nieuw nummer online. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 31-08-2010 17:21] ![]() |
|
Ik vind het een vet nummer, ik trek dit wel. Against God and Government ![]() |
|
Ik trek het ook erg goed, vind ik persoonlijk ook een stuk interessanter dan het gemiddelde nummer op de vorige twee releases. ![]() |
|
Kom op heren, die tekst.... ![]() |
|
Nouja, het heeft een groot "fuck you" gehalte, maar de song zelf, de structuur etc. staat mij wel aan, lekker sing along Against God and Government ![]() |
|
quote: Ik vind de laatste plaat al matig maar aan dit nummer te horen word de nieuwe niet veel beter. Ik zet de nieuwe Sick of it all nog maar eens op ![]() ![]() |
|
Hehe, van die plaat krijg ik nu echt jeuk ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Ga deze toch maar eens proberen baas. Mij bevalt deze in ieder geval erg goed. ![]() |
|
![]() |
|
Met ome Stigma dus. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 11-10-2010 19:20] ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |